Голос керівника: у Головному управлінні очільники підрозділів відповідають на «гарячі» телефонні запитання
Щотижня керівники підрозділів Головного управління Фонду в Черкаській області ексклюзивно відповідають на запитання тематичних «гарячих» ліній.
Пенсія, страховий стаж, електронні сервіси, подання звітів – про ці та інші теми можна поговорити дистанційно та отримати фахову відповідь.
За три місяці цього року на Черкащині відбулося вже 34 тематичні «гарячі» лінії керівництва.
Звертаємо Вашу увагу, що в Головному управлінні також працюють постійні «гарячі» телефонні лінії: https://www.pfu.gov.ua/ck/golovne-upravlinnya-pensijnogo-fondu-ukrayiny-v-cherkaskij-oblasti/
Якщо ви бажаєте поспілкуватися саме з очільником відповідного підрозділу, слідкуйте за анонсами на інформаційній сторінці вебпорталу та офіційній сторінці Головного управління Фонду в області в соціальній мережі «Фейсбук».