Підсумки роботи у першому кварталі підбили під час колегії на Черкащині
Результати роботи трьох місяців роботи у 2021 році обговорили під час засідання колегії при начальнику Головного управління. Захід відбувся в режимі відеоконференції.
Начальник Головного управління Світлана Зінник зазначила, що цього року на працівників Фонду чекають нові завдання і зміни в роботі, що вимагатимуть більшої організованості.
Упродовж І кварталу 2021 року спеціалісти управління обслуговування громадян надали консультації з питань пенсійного забезпечення 14 883 громадянам, прийняли 28 915 заяв із документами щодо призначення (перерахунку) пенсії, видали 31 464 повідомлень, довідок, виписок, інших документів. за телефонами постійно діючої «гарячої» телефонної лінії надали роз’яснення 22 989 особам (28 % загальної кількості звернень). Під час засідання акцентували, що працівникам Фонду необхідно бути коректними з відвідувачами і надавати зрозумілі роз’яснення. Якість щоденного спілкування створює імідж для всієї структури Пенсійного фонду.
Йшлося також про стан заборгованості зі сплати платежів до Пенсійного фонду України та єдиного соціального внеску. На 01.04.2021 заборгованість з обов’язкових платежів до Пенсійного фонду України мають 380 платників області на суму майже 149 млн грн. До початку 2021 року заборгованість зменшилася на 4,5 млн грн, або на 3 %.
Із огляду на карантинні обмеження, триває активна робота щодо популяризації надання послуг через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України. На перше квітня 2021 року на ресурсі зареєстровано 67,8 тис. користувачів, що на 5 % більше ніж на перше січня цього року.
Світлана Зінник зосередила увагу учасників колегії на провідних напрямах роботи на найближчий період та акцентувала на важливості якісних результатів.