Пенсійники області інформують роботодавців про нові електронні сервіси Фонду
Які електронні сервіси пропонує Пенсійний фонд та як страхувальники можуть допомогти своїм працівникам – розповіли фахівці Фонду на Черкащині під час лекцій в районних центрах зайнятості.
Начальник відділу обслуговування громадян № 1 Наталія Сергієнко та заступник начальника відділу обслуговування громадян № 8 Світлана Ковтун окреслили спектр нових електронних сервісів Пенсійного фонду України. Акцентували, що важливо скористатися сервісом «Електронна трудова книжка» і подати скан-копії паперових книжок за своїх працівників. У такий спосіб роботодавці можуть подбати про своїх працівників. Надана інформація про трудову діяльність застрахованої особи дозволить у майбутньому призначити пенсію автоматично.
Фахівці пояснили, як подати відскановані трудові книжки через вебпортал Фонду та які технічні вимоги існують до скан-копій. Поінформували про механізм автоматичного призначення пенсії та переваги користування цією послугою для громадян.
Також пенсійники відповіли на актуальні запитання пенсійної сфери стосовно реєстрації на вебпорталі Фонду, послуг, які можна отримати дистанційно, перерахунків пенсії працюючим пенсіонерам у квітні, зміни в організації доставки та виплати пенсії з 1 вересня 2021 року.
Довідково. У Черкаській області на вебпорталі електронних послуг Фонду зареєстровано 68 795 користувачів. Протягом 2021 року їхня кількість збільшилася на 4 226 осіб.