Пенсійний фонд змінює свій фірмовий стиль
Новий фірмовий стиль Пенсійного фонду України створено компанією-розробником «Інфокон» за підтримки проєкту USAID «Трансформація фінансового сектору» та затверджено Постановою правління Пенсійного фонду України від 18.05.2021 №17-2 «Про концепцію фірмового стилю Пенсійного фонду України».
«Єднаємо покоління заради майбутнього» – новий слоган Пенсійного фонду України, який не залишає байдужим жодного українського громадянина.
Пенсійний фонд України – установа, політика якої прозора, публічна, виважена. Для донесення ідеї реформ, трансформацій, які відбуваються у Фонді, саме новий дизайн сприятиме переходу до нових стандартів комунікації як всередині Фонду, так i з партнерами та різними цільовими аудиторіями.
У презентованому брендбуці систематизовано і відображено всі елементи, які необхідні для зовнішньої і внутрішньої комунікації.
Зокрема, брендбук налічує близько 200 сторінок та складається з інформації про:
- логотип,
- шрифти,
- кольористику,
- фірмові патерни,
- іміджеву та сувенірну продукцію,
- супровід публічних заходів,
- створення брошур для населення,
- зовнішнє та внутрішнє оформлення.
Ознайомитися з брендбуком Пенсійного фонду України можна за покликанням: https://www.ourboox.com/books/10-05-21_brandbook/.