У центрі зайнятості – про електронні сервіси Пенсійного фонду
Електронні сервіси Фонду створені для того, щоб економити час і кошти клієнтів, швидко та якісно отримати корисну інформацію. Про це поінформувала заступник начальника відділу обслуговування громадян № 4 Вікторія Карпенко на зустрічі з тимчасово безробітними в Уманському міському центрі зайнятості.
Фахівець Фонду зазначила, що доступ до всіх електронних сервісів Фонду мають лише ті, хто є користувачами вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду (https://portal.pfu.gov.ua) та використовує для входу на ресурс кваліфікований електронний підпис. Електронна трудова книжка, автоматичне призначення пенсії, пенсійний калькулятор, отримання довідок із QR-кодом – ці та інші сервіси спрощують взаємодію людей з Пенсійним фондом і полегшують вирішення справ.
Вікторія Карпенко розповіла про кожний з дистанційних сервісів, закликала користуватися ними. Окремо зупинилася на новації цього літа – електронному листку непрацездатності, який однаково корисний і для роботодавців, і для працівників. Акцентувала, що з першого вересня усі медичні заклади України видаватимуть виключно електронний лікарняний.
Довідково. На Черкащині зареєстровано вже 71 434 користувачі вебпорталом, із них 70 683 – фізичні особи, а 751 – юридичні особи.
Для автоматичного призначення пенсії подано 7302 анкети-заяви.
Через вебпортал Фонду надійшла 17 041 сканована трудова книжка.