Пропустити навігацію

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Керуючись положеннями частини четвертої статті 10 Закону України
«Про публічні закупівлі» (із змінами) та на виконання підпункту 3 пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) Головне управління Пенсійного фонду України в Черкаській області надає обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення.

Послуги з виплати та доставки пенсій (код ДК 021:2015(СРV) 64120000-3)                        (кур’єрські послуги)

При плануванні на I квартал 2021 року закупівлі послуги з виплати та доставки пенсій, допомоги на поховання на суму 30 000 000,00 грн враховано: підвищення розміру доплат до пенсій особам, яким виповнилось 80 років, мінімального розміру пенсії за віком особам, які досягли 65 років за наявності у чоловіків 35, а у жінок 30 років страхового стажу, нове призначення пенсії та суттєве зростання протягом 2020 року виплати допомоги на поховання.

При плануванні на IІ-IV квартали 2021 року закупівлі послуги з виплати та доставки пенсій на суму 70 000 000,00 грн враховано кошти на оплату послуг з виплати та доставки пенсійних виплат в межах затверджених бюджетних призначень на 2021 рік за мінусом фактично сплачених коштів у І кварталі цього року.

Закупівля природного газу (код ДК 021:2015(СРV) 09120000-6) (Газове паливо)

При плануванні закупівлі природного газу для об’єктів Головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області на 2021 рік на суму 261 818,00 грн враховано минулорічні обсяги та тарифи на розподіл газу 0,65 грн за 1 куб.м. з ПДВ.

Тарифи на природний газ 9,51 грн за 1 куб.м. з ПДВ.

Індекс інфляції на 2021 рік 7,3%.

Загальний тариф на природний газ, з урахуванням розподілу, на 2021 рік  становить 10,90 грн за куб.м. з ПДВ.

Тарифи взято з сайту «ГАЗПРАВДА»

Закупівля теплової енергії (код ДК 021:2015(СРV) 09320000-8)                                        (Пара, гаряча вода та пов’язана продукція)

При плануванні обсягів теплової енергії  на 2021 рік були враховані минулорічні показники. При плануванні  видатків на оплату теплової енергії, яка буде спожита приміщеннями де розміщені відділи обслуговування громадян (сервісні центри)  Головного управління було враховано ряд показників, а саме

  • вірогідне підвищення тарифів на теплову енергію (збільшення вартості 1 Гкал);
  • прогнозоване зниження середньодобової температури повітря в опалювальний період (сайт Гідрометцентру);
  • встановлення ринкової ціни постачання природного газу (враховано структуру витрат суб’єктів господарювання у сфері теплопостачання, зокрема їх надзвичайну залежність від вартості енергоносіїв, оскільки переважна більшість підприємств, що надають послуги з постачання теплової енергії у якості палива використовує природній газ, інші використовують покупну теплову енергію);
  • зростання мінімальної заробітної плати/прожиткового мінімуму, який лежить в основі розрахунку фонду оплати праці, що включається до тарифів на теплову енергію;
  • збільшення інших витрат (зміна ставок податків, тощо) у зв’язку з інфляційними процесами.

Послуги телефонного зв’язку (код ДК 021:2015(СРV) 64210000-1)

 (Послуги телефонного зв’язку та передачі даних)                                                                                                    

При плануванні видатків на надання телекомунікаційних послуг було враховано, затверджені Граничні тарифи на загальнодоступні телекомунікаційні послуги, підвищення тарифів з урахуванням індексу інфляції, кількість телефонних номерів, що необхідні для роботи Головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області.

         При використанні телекомунікаційних послуг, враховано ряд показників, а саме:

  • територіальна розгалуженість мережі;
  • сервісно-технічна інфраструктура;
  • контроль та координація виконання аварійно-відновлювальних, ремонтно-налагоджувальних робіт;
  • надання послуг цілодобово і не передбачає можливості припинення та зміни оператора телекомунікацій для отримання послуг.

 

Закупівля комп’ютерної техніки (код ДК 021:2015(СРV) 30230000-0) (Комп’ютерне обладнання та приладдя)

Тендерним комітетом Головного управління, відповідно до плану закупівель на 2021 рік та з урахуванням кошторису на 2021 рік, було оголошено закупівлі комп’ютерної та оргтехніки (UA-2021-03-22-0052000-a та UA-2021-03-22-011287-с), згідно з якими Пенсійним фондом України виділені кошти в сумі 1 700 000,00 грн для оновлення парку комп’ютерної техніки та забезпечення виконання службових обов’язків працівників структурних підрозділів.

В технічних вимогах до предметів закупівлі у вищезазначених закупівлях Тендерним комітетом були вказані вимоги до персональних комп’ютерів, ноутбуків, планшетних та книжкового сканерів, моніторів, веб-камер, багатофункціональних пристроїв та лазерних принтерів.

Характеристики та кількість вищевказаної техніки ґрунтуються, виходячи з її реальної потреби та враховуючи необхідність оптимального використання коштів Пенсійного фонду України.

Суми, що відображені в очікуваній вартості базуються на ринкових цінах техніки, що закупляється, а також її наявності та доступності на ринку України.

Закупівля паперу для друку та конвертів (код ДК 021:2015(СРV) 30190000-7) (Офісне устаткування та приладдя різне)

Тендерним комітетом Головного управління, відповідно до плану закупівель на 2021 рік та з урахуванням кошторису на 2021 рік, було оголошено закупівлю семи видів паперу для друку (UA-2021-03-26-000392-b з очікуваною вартістю 700 000,00 грн), а саме:

  • для друку кореспонденції, довідок, тощо – А4 80 г/кв.м.;
  • для друку кореспонденції, довідок, тощо – А4 60 г/кв.м.;
  • для друку виплатних відомостей – СПФ 55-420 55 г/кв.м.;
  • для друку виплатних відомостей – СПФ 55-210 55 г/кв.м;
  • для електронної черги – термопапір 57*150*24;
  • для виготовлення брендової продукції – А4 285 г/кв.м.;
  • для виготовлення брендової продукції – БА-1 А4 200 г/кв.м.

Дані види паперу були визначені в результаті вивчення технічних характеристик засобів для друку та потреб структурних підрозділів Головного управління.

Крім того, Тендерним комітетом відповідно до плану закупівель на 2021 рік та з урахуванням кошторису на 2021 рік, було оголошено закупівлю трьох видів самоклеючих (СКЛ) конвертів немаркованих (UA-2021-03-24-007206-с, з очікуваною вартістю
30 000,00 грн), а саме: С6 СКЛ, С5 СКЛ, С4 СКЛ.

Дані види конвертів (СКЛ) використовуються для оптимізації роботи працівників Головного управління при обробці та пакуванні поштових відправлень.

Послуги з поточного ремонту сервісного центру управління обслуговування громадян (код ДК 021:2015(СРV) 45450000-6) (Інші завершальні будівельні роботи)  

Тендерним комітетом Головного управління, відповідно до плану закупівель на 2021 рік та з урахуванням кошторису на 2021 рік, було оголошено закупівлю: ДБН А.2.2-3:2014 – Поточний ремонт цоколю та вимощення, підлоги коридору, приміщення залу очікування та залу обслуговування, заміна віконного блоку в приміщенні Звенигородського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) управління обслуговування громадян ГУ ПФУ
в Черкаській області за адресою: 20202, Черкаська область, м. Звенигородка,                                          вул. С.Терещенко, 28 (ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-18-003280-а), з очікуваною вартістю 293 781,00 грн.

На виконання даних робіт було виготовлено проєктно – кошторисну документацію, згідно якої роботи проводяться по ремонту:

– цоколю та вимощення;

– службових приміщень.

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Головного управління, з урахуванням вимог законодавства та нормативно-правових актів Пенсійного фонду України.

Закупівля газового палива (пропан, бутан) в талонах (код ДК 021:2015(СРV) 09120000-6) (Газове паливо)  

Тендерним комітетом Головного управління, відповідно до плану закупівель на 2021 рік та з урахуванням кошторису на 2021 рік, було оголошено закупівлю газового пального (пропан, бутан) в талонах 2 330 л, з очікуваною вартістю 35 998,50 грн.

 

Дані види товарів були визначені в результаті вивчення технічних характеристик та потреб структурних підрозділів Головного управління.

Закупівля марок (код ДК 021:2015(СРV) 22410000-7) (Марки)

Тендерним комітетом Головного управління, відповідно до плану закупівель на 2021 рік та з урахуванням кошторису на 2021 рік, було оголошено закупівлю шести видів поштових марок з очікуваною вартістю 950 000,00 грн, а саме:

  • «Т» в кількості 12 025 шт.
  • «V» в кількості 30 175 шт.
  • «L» в кількості 12 000 шт.
  • «M» в кількості 13 500 шт.
  • «F» в кількості 13 500 шт.
  • «D» в кількості 12 325 шт.

Дані види марок були визначені в результаті вивчення потреб структурних підрозділів Головного управління.

Закупівля кліше гербової печатки на оснастці, змінної штемпельної подушки до оснастки (код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 (Офісне устаткування та приладдя різне)

Тендерним комітетом Головного управління, відповідно до плану закупівель на 2021 рік та з урахуванням кошторису на 2021 рік, було оголошено закупівлю: 3-х кліше гербових печаток на оснастці та змінних штемпельних подушок до оснасток в кількості 5 шт з очікуваною вартістю 1 950,00 грн.

Дані види товарів були визначені в результаті вивчення технічних характеристик та потреб структурних підрозділів Головного управління.

Закупівля послуг телефонного зв’язку (код ДК 021-2015 (CPV) 64210000-1 Послуги телефонного зв’язку)

 

Тендерним комітетом Головного управління, відповідно до плану закупівель на 2021 рік та з урахуванням кошторису на 2021 рік, було оголошено закупівлю: телекомунікаційних послуг на період з 01.09.2021 по 31.12.2021, з очікуваною вартістю 19 320,00 грн.

 

Дані види товарів були визначені в результаті вивчення технічних характеристик та потреб структурних підрозділів Головного управління.

Закупівля персональних комп’ютерів (код ДК 021:2015(СРV) 30230000-0) (Комп’ютерне обладнання )

Тендерним комітетом Головного управління, відповідно до плану закупівель на 2021 рік та з урахуванням кошторису на 2021 рік, було оголошено закупівлі комп’ютерної та оргтехніки (UA-2021-03-22-0052000-a та UA-2021-03-22-011287-с), згідно з якими Пенсійним фондом України виділені кошти в сумі 113 600,00 грн для оновлення парку комп’ютерної техніки та забезпечення виконання службових обов’язків працівників структурних підрозділів.

В технічних вимогах до предметів закупівлі у вищезазначених закупівлях Тендерним комітетом були вказані вимоги до персональних комп’ютерів, ноутбуків, планшетних та книжкового сканерів, моніторів, веб-камер, багатофункціональних пристроїв та лазерних принтерів.

Характеристики та кількість вищевказаної техніки ґрунтуються, виходячи з її реальної потреби та враховуючи необхідність оптимального використання коштів Пенсійного фонду України.

Суми, що відображені в очікуваній вартості базуються на ринкових цінах техніки, що закупляється, а також її наявності та доступності на ринку України.

Капітальний ремонт сервісного центру (код ДК 021:2015(СРV) 45450000-6) (Інші завершальні будівельні роботи)  

Тендерним комітетом Головного управління, відповідно до плану закупівель на 2021 рік та з урахуванням кошторису на 2021 рік, було оголошено закупівлю: ДБН А.2.2-3:2014 –

«Капітальний ремонт сервісного центру Головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області за адресою: м. Сміла, вул. Незалежності, 76» з очікуваною вартістю 3 191 157,89 грн.

На виконання даних робіт було виготовлено проєктно – кошторисну документацію, згідно якої роботи проводяться по ремонту.

 

Закупівля канцелярських товарів (код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)

 

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Головного управління, з урахуванням вимог законодавства та нормативно-правових актів Пенсійного фонду України.

Тендерним комітетом Головного управління, відповідно до плану закупівель на 2021 рік та з урахуванням кошторису на 2021 рік, було оголошено закупівлю канцелярських товарів з очікуваною вартістю 51 500,00 грн, а саме:

1 Стирачка Koh-I-Noor 300/40, біла шт 160
2 Клей ПВА, 200 мл “Standard”, ковпачок-дозатор AXENT шт 170
3 Клей-олівець 15г AXENT шт 190
4 Нитка прошивна бавовняна, товщина 250 текс, довжна 520 м шт 25
5 Леза для канцелярських ножів, 18мм AXENT шт 35
6 Олівець графітний з гумкою, AXENT D2101 HB шт 450
7 Папка картона на зав’язках 0,35 мм. шт 500
8 Папка-швидкозшивач карт, 0,35 мм шт 3500
9 Ручка кулькова синя (корвина) шт 560
10 Паста до ручки кулькової 152 мм  син. шт 350
11 Паста до ручки кулькової 107 мм  син. з вушками шт 150
12 Скоба №10 BUROMAX 4401 пач 250
13 Скоба №24/6 BUROMAX 4402 пач 300
14 Скріпки трикутні ВМ 25 мм 5007 пач 150
15 Скріпки овальні ВМ 50 мм 5001 пач 150
16 Файл А4 40мкм 100шт. Datum D2103 пак 130
17 Фарба штемпельная “Trodat” син. 7011 шт 65
18 Скотч 48мм*100ярд, 40мкм прозорий AXENT шт 75
19 Стрічка клейка канцелярська 18мм*20ярд., 40 мкм AXENT шт 105
20 Зошит канцелярський, А4, 96 арк, клітинка, офсет, картонна обкладинка Бріск шт 45
21 Зошит канцелярський, А4, 96 арк, клітинка, тверда обкладинка шт 55
22 Книга обліку А4 тверда обкладинка, 192 арк., офсет, клітинка ТМ Мицар шт 25
23 Папка “СПРАВА” для зшивання архіва шт 300
24 Олівець чорний графітний з гумкою шт 50
25 Маркер текст. DeltabyAxent 2501 жовтий, зелений, рожевий шт 20
26 Блок для нотаток NEON 76х76, 80 арк. жовтий, рожевий, зелений шт 20
27 Папір клейкий закладки 12х45 NEON жовтий, рожевий, зелений шт 20
28 Папка куток: зелена, сіра шт 20
29 Папка куток на три закладинки: зелена, сіра шт 20

Дані види канцтоварів були визначені в результаті вивчення технічних характеристик та потреб структурних підрозділів Головного управління.

 

Закупівля комп’ютерної техніки (код ДК 021:2015(СРV) 30230000-0) (Комп’ютерне обладнання та приладдя), (код ДК 021:2015(СРV) 30216110-0) (Комп’ютерні сканери)

Тендерним комітетом Головного управління, відповідно до перерозподілу коштів, погодженого Пенсійним фондом України для організації прийому громадян у відділі обслуговування громадян №7, що розташований в м. Смілі, було оголошено закупівлю багатофункціональних пристроїв (UA-2021-09-17-001330-b) на суму 135,6 тис. грн. Також для забезпечення можливості спеціалістів сервісних центрів отримувати інформацію з ID-паспортів громадян України, біометричних закордонних паспортів, ідентифікаторів особистості оприлюднене оголошення на порталі публічних закупівель «Прозорро» стосовно придбання автоматизованих зчитувачів даних (UA-2021-09-16-006053-с) на суму 70,8 тис. грн. В технічних вимогах до предметів закупівлі у вищезазначених закупівлях Тендерним комітетом були вказані вимоги до багатофункціональних пристроїв та автоматизованих зчитувачів даних.

Характеристики та кількість автоматизованих зчитувачів даних при оголошенні закупівлі ґрунтувалися, виходячи з вимог листа Пенсійного фонду України № 2800-050103-9/41314 від 25.08.2021 та аналізу реальної потреби вищевказаного обладнання для його використання в сервісних центрах області. Для закупівлі багатофункціональних пристроїв було взято до уваги наявний запас витратних матеріалів та попередній досвід використання подібного обладнання, що стало основою для вимог при оголошенні закупівлі. Також була врахована необхідність раціонального використання коштів Пенсійного фонду України.

Для формування очікуваної вартості предметів закупівлі за основу бралися середньоринкові ціни техніки, що закупляється, а також можливість її придбання на ринку України.

Закупівля природного газу (код ДК 021:2015(СРV) 09120000-6) (Газове паливо)

            У зв’язку із значним зростанням тарифів на природний газ та з урахуванням прогнозних показників Української енергетичної біржі, для забезпечення вчасного початку опалювального сезону, виникла необхідність у закупівлі природного газу на ІV квартал 2021 року.

            Загальна сума закупівлі природного газу для об’єктів Головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області на ІV квартал 2021 року – 296 500,0 грн; розрахунковий тариф 25,0 грн/м3.; загальним об’ємом – 11 860 м3.

Головним управлінням Пенсійного фонду України в Черкаській області оголошено закупівлю природного газу з метою опалення на 2021-2022 роки п’яти приміщень ВОГ (СЦ).

Якість Товару, який передається Постачальником Споживачу в пунктах призначення, має відповідати вимогам ГОСТ5542-87 «Гази горючі природні для промислового та комунально-побутового призначення. Технічні умови».      Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі повинні відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України діючим на період постачання товару. Якість природного газу, що видобувається на території України та передається до ГТС та ГРМ, повинна відповідати технічним вимогам ТУ320.001.58764-007-95 «Гази горючі природні, що подаються в магістральні газопроводи» та ТУ320.001.58764-008-95 «Гази горючі природні, що подаються з родовищ в промислові газопроводи та окремим споживачам»

Технічні та якісні характеристики Товару за предметом закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам законодавства (державним стандартам, технічним умовам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Учасник повинен використовувати систему екологічного управління.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

background Layer 1