Пропустити навігацію

Звіт Головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області про роботу із зверненнями громадян  за 9 місяців 2021 року

Роботу із зверненнями громадян у Головному управлінні Пенсійного фонду України в Черкаській області (далі-Головне управління) спрямовано на забезпечення реалізації громадянами їх конституційного права на звернення відповідно до вимог Закону України “Про звернення громадян” та виконання Указу Президента України від 07.02.2010 № 109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.

У Головному управлінні створено належні умови для прийому громадян та розгляду їх звернень, забезпечено постійний контроль за своєчасним їх розглядом.

За 9 місяців 2021 року до Головного управління надійшло всього 7 662 звернення, у порівнянні з аналогічним періодом 2020  року кількість збільшилася на 10 відсотків (6 987 звернень).

За звітний період надійшло 1 225 звернень з державної установи «Урядовий контактний центр», що у 1,3 раза більше ніж за відповідний період  2020 року (933 звернення).

Збільшилась кількість письмових звернень, за звітний період надійшло     6 334 (з них 1 198 – через вебпортал), що у 1,2 раза більше  ніж  за 9 місяців  2020 року (5 359 звернень).

На кількість письмових звернень вплинули масові звернення військовослужбовців щодо перерахунку і виплати пенсії згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 103, звернення осіб,     які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, щодо встановлення підвищення до пенсії за проживання в зоні посиленого радіоекологічного контролю, індексації пенсії з 01.03.2021 року. Таких звернень надійшло 4 509, що становить 59 % загальної кількості звернень.

Протягом 9 місяців поточного року надійшло 84 повторних звернення. Аналіз повторних звернень свідчить, що заявники зверталися з причини відмови в перерахунку пенсії та збільшення  її розміру.

За звітний період на особистому прийомі в Головному управлінні побувало  96 осіб, за аналогічний період минулого року – 277.

Керівники Головного управління Пенсійного фонду України в Черкаській області протягом 9 місяців  2021 року здійснили 2 виїзні прийоми громадян до райцентрів, міст, сіл, де прийняли 7 осіб. У січні-вересні 2020 року здійснено 69 виїзних прийомів, на яких прийнято 418 осіб.

У своїх зверненнях до Головного управління громадяни найчастіше порушували питання щодо правильності призначення та  проведення перерахунків пенсії – 4 381 звернення; роз’яснення діючого пенсійного законодавства – 357 звернень; підвищення розміру пенсії – 328 звернень;  індексації пенсії  – 373 звернення;  витребування довідок та інших матеріалів  –  776 звернень; виконання рішення суду – 236 звернень; визначення права  на пенсію – 163 звернення.

Усі звернення, що надходили до Головного управління, розглянуто у встановлені терміни, безпідставної їх передачі для розгляду іншим органам     не було. Відвідувачам надано вичерпні консультації щодо пенсійного законодавства, обґрунтовані роз’яснення щодо призначення та виплати пенсії,   з інших порушених ними питань.

В області створено робочі місця спеціалістів з обслуговування  у 66 територіальних громадах. Функціонує 68 робочих місць для обслуговування громадян з пенсійних питань. Протягом 9 місяців 2021 року на віддалених робочих місцях надано 2 776 послуг.

Для зменшення кількості звернень громадян та попередження випадків повторних звернень у Головному управлінні постійно діють «гарячі» телефонні лінії для надання відповідей з питань призначення та виплати пенсії. Номери телефонів «гарячих» ліній оприлюднено в місцевих засобах масової інформації, на вебсайті Головного управління, інформаційних стендах. Протягом 9 місяців 2021 року в телефонному режимі отримали відповідні консультації та роз’яснення 52 725 осіб, що на 11 % менше ніж за аналогічний період  минулого року (59 350).

У січні – вересні 2021 року консультації та відповідні послуги у сервісних центрах області отримали 245 396 осіб,  що в 1,1 раза більше ніж за 9 місяців 2020 року (215 140 осіб).

Для забезпечення відкритості в роботі органів Пенсійного фонду, покращення якості інформування громадськості про їх діяльність Головне управління проводило роз’яснювальну роботу з питань пенсійного забезпечення через місцеві засоби масової інформації, ветеранські та інші організації, установи області, профспілкові органи, на заняттях «Школи майбутнього пенсіонера».

Питання щодо організації роботи із зверненнями громадян знаходяться    на постійному контролі у керівників Головного управління.

 

 

 

 

 

 

 

background Layer 1