Пропустити навігацію

«На хвилі Корсуня» – бесіда про електронні лікарняні

IMG 7d0f89b251194b23c803d91d1e7c9495 V  - «На хвилі Корсуня» – бесіда про електронні лікарняніУсі медичні заклади з першого жовтня формують листки непрацездатності тільки в електронному вигляді. Які нюанси можуть виникнути під час отримання е-лікарняного – розповіла слухачам місцевого радіо «На хвилі Корсуня» заступник начальника відділу обслуговування громадян № 8 Світлана Ковтун.

Фахівець Фонду нагадала, що перехідний період тривав із червня до вересня, в області вже зареєстровано понад 21,9 тисяч е-лікарняних. Акцентувала, що роботодавець бачить е-лікарняний в «Кабінеті страхувальника» з дня відкриття, але почне призначення допомоги лише після завершення визначеного в ньому періоду непрацездатності і строку, протягом якого лікарі можуть внести зміни. Страхувальнику доступна лише загальна інформація про непрацездатність, необхідна для призначення матеріального забезпечення – він не дізнається, чим саме хворіла людина.

В етері розглянули варіанти, чому повідомлення про створення е-лікарняного може не прийти на мобільний телефон:

  • якщо в особистому кабінеті на вебпорталі Пенсійного фонду України не вказано або вказано неактуальний номер телефону;
  • якщо в особистому кабінеті на вебпорталі Пенсійного фонду України не зазначено як спосіб комунікації отримання повідомлень від Фонду.

Фахівець Фонду зазначила, що можна самостійно перевірити, чи відкрився лікарняний. Для цього потрібно авторизуватися на вебпорталі Пенсійного фонду України за допомогою кваліфікованого електронного підпису або BankID. На завершення етеру порадила радіослухачам слідкувати за інформацією з офіційних джерел, аби бути в курсі всіх нововведень та знати більше об’єктивної інформації.

background Layer 1