Пропустити навігацію

Фахівець Фонду: «Дистанційна взаємодія з Пенсійним фондом –зручний вихід під час карантину»

Про сервіси, доступні на вебпорталі електронних послуг, дізналися від представниці Пенсійного фонду працівники Головного управління статистики в області.

Начальник відділу обслуговування громадян № 1 Наталія Сергієнко розповіла про способи реєстрації на вебпорталі електронних послуг, переваги користування ним у період карантину. Акцентувала: багато послуг доступні в онлайн-форматі вже давно. Приміром, із 2018 року працює сервіс отримання довідок із QR-кодом про трудовий (страховий) стаж чи розмір пенсії (зарплати). Електронна довідка є аналогом паперової з печаткою.

У 2020 році розпочав працювати сервіс «Автоматичне призначення пенсії». Послуга дозволяє подати документи для призначення пенсії за віком заздалегідь і без обов’язкового відвідування відділу обслуговування громадян Пенсійного фонду.

– Першим кроком до автопризначення пенсії є подання сканованої трудової книжки. Це може зробити працівник за себе особисто і страхувальник за працівника на вебпорталі, – зазначила Наталія Сергієнко.

Учасники зустрічі цікавилися особливостями електронних листків непрацездатності. Сервіс новий, тож щодо нього виникало найбільше запитань. Фахівець Фонду відповіла на всі та надала індивідуальні консультації працівникам.

Довідково. На вебпорталі Пенсійного фонду України зареєстровано понад 73,2 тис. користувачів, із них – 72,5 тис. фізичних осіб, 766 юридичних осіб.
У 2021 році кількість користувачів збільшилася на 8,6 тисяч.

IMG 3fd7147841870a1c20c09c2fc8f2a1e3 V  - Фахівець Фонду: «Дистанційна взаємодія з Пенсійним фондом –зручний вихід під час карантину»

 

 

 

background Layer 1