Як змінити страхувальника у вже сформованому листку непрацездатності?
Нині сформований листок непрацездатності надсилають роботодавцям до кабінету страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України. Відомості про трудові відносини працівника ґрунтуються на інформації з Реєстру застрахованих осіб, яка надходить із різних джерел, зокрема від Державної податкової служби.
Якщо на дату формування листка непрацездатності роботодавець припустився помилки в звітності або не подав:
- повідомлення про прийняття на роботу працівника,
- звіт з єдиного соціального внеску –
то листок непрацездатності не потрапляє в електронний кабінет страхувальника.
Після подання відповідних звітів (чи їхнього уточнення), повідомлення про прийняття на роботу можна направити до Пенсійного фонду України запит щодо зміни страхувальника у вже сформованих листках непрацездатності.
Для створення запиту в пункті меню «Листки непрацездатності» кабінету страхувальника розробники додали кнопку «Запит на зміну страхувальника в ЛН після подання ПППР/звіту».