Пропустити навігацію

Перелік, порядок та умови отримання послуг через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України

Пенсійний фонд України формує та веде реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі – Реєстр застрахованих осіб) відповідно до статті 12 Закону України від 08.07.2010 №2464-IV «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування».

Реєстр застрахованих осіб складається з електронних облікових карток застрахованих осіб, до яких включаються відомості про застрахованих осіб, інформація про набуття прав на одержання страхових виплат за всіма видами загальнообов’язкового державного соціального страхування та інформація про виплати за всіма видами загальнообов’язкового державного соціального страхування і соціальними та іншими виплатами, передбаченими законодавством, та електронного реєстру листків непрацездатності.

Інформація в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (далі – Вебпортал) формується з відомостей, що містяться в Реєстрі застрахованих осіб.

На Вебпорталі користувачам різних вікових категорій доступні електронні сервіси, які допомагають заощадити час та вирішити важливі питання дистанційно:

  • анкета застрахованої особи для внесення / зміни / уточнення даних у Реєстрі застрахованих осіб;
  • електронний реєстр листків непрацездатності;
  • електронна трудова книжка;
  • запит на отримання електронних документів;
  • електронна пенсійна справа;
  • подання заяви на призначення / перерахунок пенсії або на внесення змін до електронної пенсійної справи;
  • подання заяви на житлову субсидію чи пільгу;
  • подання заяви на призначення страхової виплати;
  • перегляд усіх звернень, поданих до органів ПФУ;
  • добровільна сплата страхових внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування;
  • благодійні пожертви;
  • пенсійний калькулятор;
  • запис на прийом у сервісному центрі;
  • заява на ідентифікацію за допомогою відеозв’язку;
  • кабінет страхувальника;
  • кабінет управителя, об’єднання, виконавця комунальних послуг.

Для того, щоб отримати доступ до використання всього функціоналу вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України, необхідно перейти за посиланням https://portal.pfu.gov.ua та авторизуватися (кнопка «Вхід») за допомогою кваліфікованого електронного підпису, або через систему GOV.ID (із використанням банківської картки), або скориставшись сервісом Дія.Підпис.

background Layer 1