Сервіс «Електронна трудова книжка» – Ваша інформація надійно збережена!
Сервіс «Електронна трудова книжка», доступний на вебпорталі Пенсійного фонду України, особливо актуальний в умовах воєнного стану.
Для призначення пенсії необхідна інформація про наявний страховий стаж. Дані про трудову діяльність працівників нині обліковані у паперовому (трудова книжка) та електронному (Реєстр застрахованих осіб) форматах.
Якщо паперовий варіант може бути втрачено, то електронному нічого не загрожує. Електронна трудова книжка захистить працівника від необхідності відновлювати інформацію про трудову діяльність.
Також сервіс спрощує доступ до даних про стаж працівника для призначення виплат у випадку тимчасової втрати працездатності.
Скановану копію електронної трудової книжки працівник (сам за себе) або роботодавець (за свого працівника) може подати на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua).
Страхувальники та застраховані особи регіону від початку впровадження сервісу вже подали понад 225,6 тисяч звернень для оцифрування трудових книжок. Завершити перехід від паперових до електронних книжок необхідно до 10 червня 2026 року.
- Інформація про трудову діяльність працівника з 1998 року за даними звітних відомостей роботодавця вже міститься на вебпорталі Пенсійного фонду України.
- Інформацію про трудову діяльність до 1998 року потрібно внести у вигляді сканованої копії паперової трудової книжки. Вона має бути засвідчена кваліфікованим електронним підписом.
Вимоги до скан-копії трудової книжки:
- Зображення – кольорове, чітке, містить усі реквізити документу
- Сторінки – у хронологічному порядку
- Формат скан-копій – jpg або pdf
- Розмір файлу – не більше 1 Мб
Переглянути відеоінструкцію з подання скан-копій трудової книжки можна за покликанням: https://www.youtube.com/watch?v=r9yZta81AM0&t=8s