Які послуги доступні для працівника на вебпорталі Пенсійного фонду України?
Електронний кабінет на вебпорталі Фонду функціонує і для юридичних осіб (роботодавців), і для фізичних (застрахованих осіб).
«Особистий кабінет» надає застрахованій особі доступ до всіх електронних сервісів Пенсійного фонду України.
Спектр послуг сервісу:
– перегляд даних персональної електронної облікової картки застрахованої особи та інших відомостей із Держреєстру (анкетні дані, надана роботодавцем інформація про заробітну плату особи, страхові внески, набутий страховий стаж);
– перегляд сплати роботодавцями страхових внесків;
– доступ до наявних відомостей в електронній трудовій книжці;
– подання відомостей про трудову діяльність;
– доступ до інформації про свої лікарняні;
– перегляд даних своєї електронної пенсійної справи;
– подання заяв (для призначення чи перерахунку пенсії, субсидії, пільги, на оформлення пенсійного посвідчення);
– надання даних для внесення змін до пенсійної справи;
– подання звернення чи запиту;
– подання запиту на підготовку документів та отримання електронного документу, достовірність якого підтверджено спеціальним QR-кодом;
– перегляд стану обробки особистих звернень до Пенсійного фонду України;
– перегляд повідомлень від Пенсійного фонду України;
– розрахунок прогнозного розміру майбутньої пенсії за допомогою «Пенсійного калькулятора».