Пропустити навігацію

Які послуги доступні для працівника на вебпорталі Пенсійного фонду України?

Електронний кабінет на вебпорталі Фонду функціонує і для юридичних осіб (роботодавців), і для фізичних (застрахованих осіб).

«Особистий кабінет» надає застрахованій особі доступ до всіх електронних сервісів Пенсійного фонду України.

Спектр послуг сервісу:

– перегляд даних персональної електронної облікової картки застрахованої особи та інших відомостей із Держреєстру (анкетні дані, надана роботодавцем інформація про заробітну плату особи, страхові внески, набутий страховий стаж);

– перегляд сплати роботодавцями страхових внесків;

– доступ до наявних відомостей в електронній трудовій книжці;

– подання відомостей про трудову діяльність;

– доступ до інформації про свої лікарняні;

– перегляд даних своєї електронної пенсійної справи;

– подання заяв (для призначення чи перерахунку пенсії, субсидії, пільги, на оформлення пенсійного посвідчення);

– надання даних для внесення змін до пенсійної справи;

– подання звернення чи запиту;

– подання запиту на підготовку документів та отримання електронного документу, достовірність якого підтверджено спеціальним QR-кодом;

– перегляд стану обробки особистих звернень до Пенсійного фонду України;

– перегляд повідомлень від Пенсійного фонду України;

– розрахунок прогнозного розміру майбутньої пенсії за допомогою «Пенсійного калькулятора».

 

2025 Zapytannya vidpovidi - Які послуги доступні для працівника на вебпорталі Пенсійного фонду України?

background Layer 1