Які послуги доступні для роботодавця на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України?
Електронний кабінет на вебпорталі Фонду функціонує і для юридичних осіб (роботодавців), і для фізичних (застрахованих осіб).
«Кабінет страхувальника» надає роботодавцю доступ до інформації щодо найманих працівників, які перебувають із ним у трудових відносинах.
Спектр послуг сервісу:
– перегляд інформації щодо сплати єдиного соціального внеску та відомостей про наявну заборгованість підприємства до Пенсійного фонду України;
– стан опрацювання звітів;
– перегляд зауважень Пенсійного фонду України до звітів та рекомендацій щодо усунення неточностей;
– формування електронних довідок про страховий стаж працівників підприємства;
– отримання необхідних відомостей з Електронного реєстру листків непрацездатності;
– подання сканованих копій трудових книжок найманих працівників.