Пропустити навігацію

Які послуги доступні для роботодавця на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України?

Електронний кабінет на вебпорталі Фонду функціонує і для юридичних осіб (роботодавців), і для фізичних (застрахованих осіб).

«Кабінет страхувальника» надає роботодавцю доступ до інформації щодо найманих працівників, які перебувають із ним у трудових відносинах.

Спектр послуг сервісу:

– перегляд інформації щодо сплати єдиного соціального внеску та відомостей про наявну заборгованість підприємства до Пенсійного фонду України;

– стан опрацювання звітів;

– перегляд зауважень Пенсійного фонду України до звітів та рекомендацій щодо усунення неточностей;

– формування електронних довідок про страховий стаж працівників підприємства;

– отримання необхідних відомостей з Електронного реєстру листків непрацездатності;

– подання сканованих копій трудових книжок найманих працівників.

2025.04.18 Zapytannya vidpovidi - Які послуги доступні для роботодавця на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України?

background Layer 1