Державна соціальна допомога на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа, у тому числі з інвалідністю, які перебувають у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях
Хто має право на отримання допомоги:
– батьки-вихователі;
– один із прийомних батьків.
Необхідні документи:
– пред’являється документ, що посвідчує особу, реєстраційний номер облікової картки платника податків;
– заява встановленої форми;
– рішення районної, районної у м. Києві держадміністрації, виконавчого органу міської, районної у місті (у разі її утворення) ради про влаштування дитини до дитячого будинку сімейного типу або прийомної сім’ї;
– документи, що підтверджують статус дитини;
– інформація органу державної виконавчої служби про розмір аліментів;
– довідка з місця навчання про розмір стипендії;
– копія висновку МСЕК або витягу з рішення ЕКОПФО, або медичного висновку ЛЛК про дитину з інвалідністю, що видані в установленому Міністерством охорони здоров’я України порядку;
– копія посвідчення громадянина, який проживає, працює (навчається) на території гірського населеного пункту, виданого відповідно до Закону України «Про статус гірських населених пунктів в Україні».
Документи, що подаються в окремих випадках:
– довідка про розмір стипендії та про те, що особа не перебуває на повному державному утриманні (якщо особа з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, віком від 18 до 23 років або до закінчення відповідного закладу освіти навчається за денною або дуальною формою здобуття освіти у закладах загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої освіти;
– розписка про прийняття документів для вступу особи, якій виповнилося 18 років, до закладу професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти закладу освіти та клопотання служби у справах дітей;
– довідка з місця навчання про те, що дитина не перебуває на повному державному утриманні (у разі проживання у період навчання дитини вихованця або прийомної дитини окремо від сім’ї в іншій місцевості).
Документи можна подати через:
– сервісні центри Пенсійного фонду України;
– Центри надання адміністративних послуг;
– уповноважених осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади;
– пошту;
– вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, мобільний додаток «Пенсійний фонд», Портал Дія (за технічної можливості).
