Пропустити навігацію

Робота зі зверненнями громадян за 9 місяців 2017 року

Протягом 9 місяців 2017 року роботу головного та підвідомчих управлінь Пенсійного фонду України в області спрямовано на забезпечення конституційного права громадян на звернення та створення належних умов для реалізації цього права відповідно до Закону України «Про звернення громадян».

За 9 місяців 2017 року до органів Пенсійного фонду України в області надійшло всього 4812 звернень, у тому числі: до головного управління – 1206, у тому числі з Державної установи «Урядовий контактний центр» – 432, та до підвідомчих управлінь – 3606, що в 1,1 рази менше ніж за аналогічний період минулого року (5093 звернення), зокрема:

1 3 - Робота зі зверненнями громадян за 9 місяців 2017 року

За 9 місяців поточного року надійшло 1488 письмових звернень, у тому числі: до головного управління – 719, що на 269 звернень більше ніж за аналогічний період минулого року (450 звернень); до підвідомчих управлінь надійшло 769 письмових звернень, що в 1,5 рази менше ніж за аналогічний період минулого року (1159 звернень).

Збільшення кількості письмових звернень пов’язане із надходженням звернень щодо перерахунку пенсії пенсіонерам МВС, перерахунку пенсії державним службовцям. Таких звернень надійшло 681, що становить 46 відсотків загальної кількості письмових звернень.

Зменшилася кількість повторних звернень до головного та підвідомчих управлінь з 97 у минулому  році  до 52  цього року. Аналіз повторних звернень свідчить, що заявники зверталися з причини відмови у перерахунку пенсії.

На особистому прийомі у керівників головного управління побувало  39 осіб,              у підвідомчих управліннях – 1416.

Керівники головного управління протягом 9 місяців 2017 року здійснили 4 виїзних прийоми до райцентрів, міст, сіл області, на яких прийняли 16 осіб, підвідомчих управлінь – 306 виїзних прийомів, на яких прийняли 1421 особу.                   

У своїх зверненнях до головного та підвідомчих управлінь громадяни найчастіше порушували питання щодо правильності призначення та  проведення перерахунків пенсії – 1597 звернень (33%); роз’яснення діючого пенсійного законодавства – 943 звернення (20%); підвищення розміру пенсії – 343 звернення (7%);  виконання  рішення  суду – 176 звернень (4%); визначення права на пенсію – 241 звернення (5%).

2 1 - Робота зі зверненнями громадян за 9 місяців 2017 року

Органи Пенсійного фонду в області спрямовують свою діяльність на забезпечення оперативного розгляду звернень, які надійшли на Урядову телефонну «гарячу лінію».    За   9 місяців 2017 року розглянуто та надано відповіді на 432 таких звернення. Крім того, розглянуто та надано відповіді на  5  звернень, які надійшли  з Черкаського обласного контактного центру.

Головне та підвідомчі управління Фонду області надають послуги громадянам дистанційно через Веб-портал Пенсійного фонду. Завдяки цьому громадяни мають можливість у зручний для них час подати електронне звернення. Протягом 9 місяців цього року розглянуто   та  надано  відповіді  на  68  таких звернень.

В управліннях працює Skype-зв’язок, засобами якого громадянам надано  можливість отримувати консультації дистанційно у режимі on-line.

У відділах обслуговування громадян управлінь Фонду області за 9 місяців поточного року  отримали відповідні послуги 262092 особи (у тому числі в головному управлінні – 6781 особа).

Для надання громадянам роз’яснень в оперативному режимі та попередження випадків повторних звернень у головному та підвідомчих управліннях постійно діють “гарячі” телефонні лінії. Номери телефонів “гарячих” ліній оприлюднено в місцевих засобах масової інформації, на веб – сайтах управлінь, інформаційних стендах. Протягом 9 місяців 2017 року в телефонному режимі отримали відповідні консультації та роз’яснення 5019 осіб.

background Layer 1