Пропустити навігацію

Забезпечення права громадян на звернення у I кварталі 2018 року

Протягом I кварталу 2018 року роботу головного управління Пенсійного фонду України в області спрямовано на забезпечення конституційного права громадян на звернення та створення належних умов для реалізації цього права відповідно до Закону України «Про звернення громадян».

За I квартал 2018 року до головного управління надійшло всього  3 420 звернень, у тому числі 315 – із державної установи «Урядовий контактний центр». Кількість звернень порівняно з I кварталом 2017 року збільшилася в 1,8 раза (1 907 звернень).

121212 - Забезпечення права громадян на звернення у I кварталі 2018 року

Протягом I кварталу 2018 року надійшло 1 705 письмових звернень (із них 113 – через веб-портал), що в 2,6 раза більше, ніж за I квартал 2017 року (645 звернень).

На кількість вплинули масові звернення щодо перерахунку пенсії пенсіонерам Міністерства внутрішніх справ та особам, які постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС. Таких звернень надійшло 1 061, що становить 62 відсотка загальної кількості письмових звернень.

Зменшилася кількість повторних звернень до головного управління з 25 минулого року до 21 – цього року. Аналіз повторних звернень свідчить, що заявники зверталися з причини відмови в перерахунку пенсії.

За звітний період на особистому прийомі у головному управлінні побувало 656 осіб, за аналогічний період минулого року – 593.

Керівники головного управління протягом I кварталу 2018 року здійснили 96 виїзних прийомів до райцентрів, міст, сіл області, на яких прийняли 744 особи. У I кварталі 2017 року ці показники в головному управлінні становили 121 виїзний прийом, на якому прийнято 532 особи.

У своїх зверненнях до головного управління громадяни найчастіше порушували питання щодо правильності призначення та проведення перерахунків пенсії – 1 748 звернень (51 %); роз’яснення чинного пенсійного законодавства – 654 звернення (19 %); підвищення розміру пенсії – 379 звернень (11 %); виконання рішення суду – 84 звернення (2,5 %); визначення права на пенсію – 80 (2 %).

Для надання громадянам роз’яснень в оперативному режимі та попередження випадків повторних звернень у головному управлінні постійно діють «гарячі» телефонні лінії. Номери телефонів «гарячих» ліній оприлюднено в місцевих засобах масової інформації, на інформаційній сторінці Веб-порталу головного управління Фонду в області, інформаційних стендах. Протягом I кварталу 2018 року в телефонному режимі отримали відповідні консультації та роз’яснення 2 374 особи.

В управліннях працює Skype-зв’язок, завдяки якому громадяни можуть отримувати консультації дистанційно в режимі on-line.

Обслуговування громадян забезпечено з дотриманням вимог постанови правління Пенсійного фонду України від 30.07.2015 №13-1 «Про організацію прийому та обслуговування громадян, які звертаються до органів Пенсійного фонду України».

Щоденно протягом робочого часу без поділу за територіальним  принципом, без обідньої перерви громадяни мають можливість отримати консультації та відповідні послуги у приймальні головного управління та його структурних підрозділах у відповідних адміністративно-територіальних одиницях. У I кварталі 2018 року відповідні послуги, консультації, роз’яснення отримали 98 669 осіб (за відповідний період минулого року – 89 539 осіб).

На виконання постанови правління Пенсійного фонду України від 04.07.2017 № 8-1 «Про реалізацію Стратегії модернізації та розвитку Пенсійного фонду України на період до 2020 року щодо наближення надання послуг органами Фонду до місць проживання громадян (обслуговування на рівні об’єднаних територіальних громад, в центрах надання адміністративних послуг, «Прозорих офісах» тощо)» в області створено робочі місця спеціалістів із обслуговування громадян відповідних управлінь Пенсійного фонду в 12 територіальних громадах.

Також на Черкащині відкрито 30 агентських пунктів для обслуговування громадян із пенсійних питань.

Протягом I кварталу 2018 року на віддалених робочих місцях в об’єднаних територіальних громадах та агентських пунктах надано 3 348 послуг.

background Layer 1