Пропустити навігацію

Фахівці Фонду проводять активну інформаційно-роз’яснювальну роботу під час виїзних прийомів

 Проведення виїзних прийомів дозволяє максимально наблизити послуги до громадян та розповісти детальніше про основні нововведення в пенсійному законодавстві.

У виїзному прийомі, який відбувся в Степанецькій об’єднаній територіальній громаді, що на Канівщині, взяли участь фахівці Канівського відділу обслуговування громадян, Канівської міськрайонної філії Черкаського обласного центру зайнятості, Степанецької сільської ради та жителі об’єднаних населених пунктів.

Окрім роз’яснень щодо призначення та перерахунку пенсії, громадян поінформували про переваги веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України, надання онлайн-довідок, СМС-інформування. Бажаючим допомогли зареєструватися на веб-порталі, а також подати заяви для отримання послуги СМС-інформування.
Виїзний прийом у двох селах – Голов’ятине та Залевки відбувся днями і на Смілянщині. До фахівця відділу обслуговування звернулися люди, яким цього року необхідно буде призначати пенсію. Їм надано перелік необхідних документів та роз’яснено порядок звернення. Крім того, відвідувачів цікавили питання переходу на інший вид пенсії, збільшення розміру пенсійних виплат, зарахування до стажу періоду догляду за пенсіонером, який за висновком медичного закладу потребує постійного догляду.

Жителі сіл отримали кваліфіковані консультації з питань пенсійного забезпечення, вичерпні відповіді фахівця Фонду на всі запитання та інформаційні листівки з пенсійної тематики.

Довідково: У Черкаській області з початку року відбулося вже понад 350 виїзних прийомів, які відвідали до двох тисяч осіб.

1  - Фахівці Фонду проводять активну інформаційно-роз’яснювальну роботу під час виїзних прийомів2  - Фахівці Фонду проводять активну інформаційно-роз’яснювальну роботу під час виїзних прийомів

background Layer 1