Мешканці Сновська позитивно оцінюють нові послуги Пенсійного фонду
Фахівці Фонду впевнені, що безпосередній контакт сприяє підвищенню грамотності та обізнаності громадян щодо інновацій в системі пенсійного забезпечення. Під час зустрічей з населенням завідувач сектора обслуговування громадян Олена Пилипчук розповіла, що для користувачів веб-порталу Пенсійного фонду України, які увійшли на Портал за допомогою електронного цифрового підпису є можливість отримати електронні документи з QR-кодом, які є аналогом паперового документу, підписаного відповідальною особою в органі Фонду та замовити послугу СМС інформування.
– Бажаючим отримувати СМС-повідомлення, у разі відсутності електронного цифрового підпису, необхідно замовити послугу, завітавши до підрозділу обслуговування громадян, – зазначила фахівець. – Відтепер Пенсійний фонд повідомлятиме пенсіонерам про призначення та перерахунок пенсій, а працюючим громадянам – про сплату за них ЄСВ та розмір їхнього страхового стажу.
Відвідувачі ознайомилися з відеороликами Фонду, оцінили зручність та доступність користування новими сервісами. Присутні отримали інформаційні буклети з детальними інструкціями та роз’ясненнями.