Головний спеціаліст відділу організаційно-інформаційної роботи
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області 05.04.2019 № 566 |
УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії “В” головного спеціаліста відділу організаційно-інформаційної роботи
Загальні умови | |
Посадові обов’язки | Відповідно до посадової інструкції:
1. Здійснює організаційне забезпечення підготовки засідань колегій, нарад та інших заходів. 2. Оформлює протоколи засідань колегій, нарад головного управління Пенсійного фонду України в області, здійснює контроль за виконанням протокольних доручень, даних на апаратних нарадах у начальника головного управління. 3. За дорученням керівництва головного управління узагальнює матеріали, що надходять від структурних підрозділів щодо діяльності головного управління, готує узгоджені керівництвом проекти відповідних наказів. 4. Здійснює методологічну роботу та надає практичну допомогу в організаційно-інформаційній роботі структурним підрозділам головного управління, проводить роботу по інформуванню громадськості про новації у пенсійному законодавстві. 5. Готує для засобів масової інформації повідомлення про актуальні події в житті Пенсійного фонду. 6. Організовує виступі в пресі, на телебаченні та радіо начальника та заступників начальника головного управління. 7. Аналізує діяльність структурних підрозділів головного управління з питань інформаційно – роз’яснювальної роботи. 8. Організовує роботу з інформування громадськості з питань діяльності головного управління пенсійного фонду України в Чернігівській області. |
Умови оплати праці | – посадовий оклад згідно з штатним розписом на 2019 рік – 5110 грн.; – надбавки за вислугу років на державній службі та ранг державного службовця відповідно до статті 52 Закону України “Про державну службу” та постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 “Питання оплати праці працівників державних органів”. |
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду | Строковий трудовий договір |
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання | Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, подає (особисто або поштою) конкурсній комісії такі документи:
1) копію паспорта громадянина України; 2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів для зайняття посади державної служби (за формою згідно з додатком), до якої додається резюме у довільній формі; 3) письмову заяву, в якій повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону; 4) копію (копії) документа (документів) про освіту; 5) оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою; 6) заповнену особову картку встановленого зразка; 7) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2018 рік.
Особа, яка має інвалідність та потребує у зв’язку з цим розумного пристосування, подає заяву про забезпечення в установленому порядку розумного пристосування.
Строк їх подання до 16:00 19 квітня 2019 року.
|
Місце, час та
дата початку проведення конкурсу |
В приміщенні головного управління Пенсійного фонду України в
Чернігівській області за адресою: м. Чернігів, вул. П’ятницька, 83-а о 09:00 24-25 квітня 2019 року. |
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу | Людвик Наталія Анатоліївна, тел. 0462-674-754
main@cn.pfu.gov.ua
|
Кваліфікаційні вимоги
1 | Освіта | Вища, ступінь не нижче молодшого бакалавра або бакалавра
(бажано економічна). |
2 | Досвід роботи | Не обов’язково. |
3 | Володіння державною мовою |
Вільне |
Вимоги до компетентності
|
||
Вимога | Компоненти вимоги | |
1 | Уміння працювати з комп’ютером | Рівень досвідченого користувача. Досвід роботи з офісними пакетами (Microsoft Office, LibreOffice, OpenOffice). Досвід роботи з базами даних різних рівнів складності на рівні користувача. Вміння працювати з Веб-сервісами за допомогою інтернет браузерів. |
2 | Ділові якості | Аналітичні здібності, здатність концентруватись на деталях, вміння працювати з інформацією; орієнтація на досягнення кінцевих результатів; вміння вирішувати комплексні завдання; вміння ефективно слухати та сприймати думки; вміння ефективної координації з іншими; вміння чітко висловлюватися; запобігання та ефективне подолання перешкод, стресостійкість, вимогливість, оперативність, вміння визначати пріоритети. |
3 | Особистісні якості | Відповідальність; дисципліна і системність; самоорганізація та орієнтація на розвиток; емоційна стабільність; комунікабельність; вміння працювати в стресових ситуаціях. |
Професійні знання
|
||
Вимога |
Компоненти вимоги |
|
1 | Знання законодавства | Знання: Конституції України;
Закону України “Про державну службу”; Закону України “Про запобігання корупції”. |
2 | Знання спеціального законодав-ства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до положення про структурний підрозділ | Знання:
1. Кодексу законів про працю України; 2. Закону України “Про очищення влади”; 3. Закону України “Про доступ до публічної інформації”; 4. Закону України “Про захист персональних даних”; 5. Закону України “Про звернення громадян”; 6. Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”; 7. Положення про головні управління Пенсійного фонду України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 22.12.2014 № 28-2 (зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.01.2015 № 40/26485) 8. Нормативно-правових актів, що регулюють відносини, пов’язані з виконанням функцій відділу. |