Пропустити навігацію

Послуги пенсійної служби Чернігівщини стають ближчими до споживачів

29 травня ц.р. в Чернігові відбулося відкриття Центру надання соціальних та інших адміністративних послуг у форматі «Прозорий офіс» за участі заступника Міністра соціальної політики України Миколи Шамбіра, Чернігівського міського голови Владислава Атрошенка, заступника голови облдержадміністрації Наталії Романової, начальника головного управління Пенсійного фонду України в області Юрія Юрченка,  представників місцевого самоврядування,  ЗМІ та громадян міста.

За ініціативою Новозаводської районної у місті ради, при сприянні міського голови, Міністерства соціальної політики України, до переліку міст, що беруть участь у пілотних проектах із створення центрів надання соціальних та інших адміністративних послуг «Прозорий офіс», було включено місто Чернігів.

В межах проекту «Модернізація системи соціальної підтримки населення» що реалізується Міністерством соціальної політики України, за сприянням Світового банку, Центр облаштовано меблями та сучасною комп’єтерною технікою.

– Даний проект впроваджується для зручності відвідування, отримання послуг та консультацій громадян. Відкритість, прозорість, оперативність, якість – такі основні принципи роботи «Прозорого офісу», – підкреслив  Микола Шамбір. – Людина повинна отримати все, що їй належить.

Облаштовано робочі місця для надання громадянам соціальних та адміністративних послуг спеціалістами управління праці та соціального захисту населення, головного управління  Пенсійного Фонду України в  області, Центру надання адміністративних послуг  міської ради.

У центрі реалізуються всі основні світові стандарти обслуговування: електронна черга,  сучасна система фронт-офіс та бек-офіс, актова зала,  дитяча кімната, зала для нарад тощо.

У «Прозорому офісі» здійснюється  прийом громадян фахівцями Чернігівського  відділу  обслуговування громадян № 2 (сервісного центру) головного управління Пенсійного фонду України в  області.

Кожне робоче місце для прийому громадян має інформаційну табличку із зазначенням номера місця, прізвища, імені, по батькові та посади фахівця Центру.

Над кожним спеціалістом розміщується  електронне табло, яке вказує на номер талону та орієнтує громадян до якого спеціаліста він має звернутись. Прийом по обслуговуванню громадян ведуть досвідчені фахівці головного управління.

Успіхів у роботі спеціалістам управління праці та соціального захисту населення, головного управління Пенсійного Фонду України в області та Центру надання адміністративних послуг Чернігівської міської ради, які забезпечуватимуть роботу відкритого офісу, побажала заступник голови Чернігівської ОДА Наталія Романова.

Сьогоднішня подія — свідчення того, що місто активно розвивається та наближається до європейських стандартів. Приємно, що майже 80 тисяч пенсіонерів обласного центру матимуть змогу оцінити всі переваги нового офісу. І не тільки пенсіонери. Адже у фокусі уваги діяльності будь-якого органу — максимально оперативне забезпечення потреб кожного громадянина, —  наголосила заступник голови ОДА.

– Майже 80 тисяч пенсіонерів обласного центру мають змогу отримати всі необхідні послуги з дотриманням європейських стандартів. Одним з основних завдань роботи головного управління Пенсійного фонду України в області є підвищення підвищення якості надання послуг та забезпечення належних умов та підвищення рівня обслуговування громадян нашого регіону. І сьогодні ми створили дійсно гідні умови для  громадян, щоб вони відчули, що знаходяться у тій структурі, яка працює для людей, – зазначив керівник пенсійної служби області Юрій Юрченко.

 

Місця прийому та обслуговування одержувачів послуг розподіляються відповідно до питань пенсійного забезпечення:

  • Консультація громадян з питань пенсійного законодавства.
  • Прийом документів для призначення пенсії.
  • Прийом документів для перерахунку пенсії.
  • Прийом документів для розгляду на комісії з питань підтвердження стажу робота на посадах, що дають право на призначення пенсій на пільгових умовах або за вислугу років.
  • Прийом документів для призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною.
  • Прийом документів для встановлення надбавок, підвищень та доплат до пенсій встановлених законодавством.
  • Прийом заяв для зміни способу виплати пенсії.
  • Оформлення допомоги на поховання.
  • Прийом документів для виплати недоотриманої пенсії.
  • Прийом документів у зв’язку зі зміною місця проживання.
  • Видача довідок про розмір пенсії.
  • Оформлення документів для видачі пенсійних посвідчень.
  • Видача пенсійних посвідчень.
  • Оформлення документів від внутрішньо переміщених осіб, для видачі електронного пенсійного посвідчення.
  • надання інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.
  • Реєстрація користувачі в на веб-порталі Пенсійного фонду України.
  • Прийом заяв від осіб відповідно до Закону України «Про звернення громадян».

 

Довідково: За п’ять місяців 2019 року до  фахівців  відділу обслуговування громадян Чернігівского ОУ ПФУ в Чернігівській області звернулося майже 32 тис. громадян. За один день майже 300 пенсіонерів обласного центру зможуть одержати консультації спеціалістів з  пенсійних питань. 

P1010138 743x1024 - Послуги пенсійної служби Чернігівщини стають ближчими до споживачів

 

P1010125 1024x768 - Послуги пенсійної служби Чернігівщини стають ближчими до споживачів

 

P1010121 1024x768 - Послуги пенсійної служби Чернігівщини стають ближчими до споживачів

P1010165 1024x768 - Послуги пенсійної служби Чернігівщини стають ближчими до споживачів

 

P1010169 1024x768 - Послуги пенсійної служби Чернігівщини стають ближчими до споживачів

P1010142 1024x768 - Послуги пенсійної служби Чернігівщини стають ближчими до споживачів

P1010114 1024x768 - Послуги пенсійної служби Чернігівщини стають ближчими до споживачів

P1010112 1024x768 - Послуги пенсійної служби Чернігівщини стають ближчими до споживачів

 
 

P1010189 1024x768 - Послуги пенсійної служби Чернігівщини стають ближчими до споживачів

P1010141 1024x768 - Послуги пенсійної служби Чернігівщини стають ближчими до споживачів

 

P1010135 e1559133968331 768x1024 - Послуги пенсійної служби Чернігівщини стають ближчими до споживачів

2019 05 29 vidkrittya centru pensioneram 20 1024x683 - Послуги пенсійної служби Чернігівщини стають ближчими до споживачів

2019 05 29 vidkrittya centru pensioneram 21 1024x683 - Послуги пенсійної служби Чернігівщини стають ближчими до споживачів

 

background Layer 1