Пропустити навігацію

Послуги пенсійної служби стають ближчими до споживачів

29 травня 2019 року о 10.00 годині в  Чернігові відбудеться відкриття Центру надання соціальних та інших адміністративних послугу у форматі «Прозорий офіс» за адресою: вул. І. Мазепи, 19, м. Чернігів.   Відкритість, прозорість, оперативність, орієнтація на одержувача послуг – ось головні принципи   роботи «Офісу», який має на меті реформування системи надання послуг населенню в Україні через запровадження принципів швидкого та якісного обслуговування.

Облаштовані   робочі місця  для надання громадянам соціальних та адміністративних послуг спеціалістами управління праці та соціального захисту населення, головного управління  Пенсійного Фонду України в Чернігівській області, Центру надання адміністративних послуг Чернігівської міської ради.

  В «Прозорому офісі», облаштованому за європейськими стандартами,  буде  здійснюватися  прийом громадян фахівцями Чернігівського  відділу  обслуговування громадян № 2 (сервісного центру) головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області. Майже 80 тисяч пенсіонерів обласного центру матимуть змогу отримати всі необхідні послуги з дотриманням європейських стандартів.

 22 робочих місця, де здійснюється прийом та обслуговування громадян, повністю укомплектовані новими меблями та комп’ютерною технікою. Кожне робоче місце для прийому громадян має інформаційну табличку із зазначенням номера місця, прізвища, імені, по батькові та посади фахівця Центру.

 Над кожним спеціалістом розміщується  електронне табло, яке вказує на номер талону та орієнтує громадян до якого спеціаліста він має звернутись.  Прийом по обслуговуванню громадян ведуть досвідчені фахівці головного  управління Пенсійного фонду України в області. Місця прийому та обслуговування одержувачів послуг розподіляються відповідно до питань пенсійного забезпечення:

  • Консультація громадян з питань пенсійного законодавства.
  • Прийом документів для призначення пенсії.
  • Прийом документів для перерахунку пенсії.
  • Прийом документів для розгляду на комісії з питань підтвердження стажу робота на посадах, що дають право на призначення пенсій на пільгових умовах або за вислугу років.
  • Прийом документів для призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною.
  • Прийом документів для встановлення надбавок, підвищень та доплат до пенсій встановлених законодавством.
  • Прийом заяв для зміни способу виплати пенсії.
  • Оформлення допомоги на поховання.
  • Прийом документів для виплати недоотриманої пенсії.
  • Прийом документів у зв’язку зі зміною місця проживання.
  • Видача довідок про розмір пенсії.
  • Оформлення документів для видачі пенсійних посвідчень.
  • Видача пенсійних посвідчень.
  • Оформлення документів від внутрішньо переміщених осіб, для видачі електронного пенсійного посвідчення.
  • надання інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.
  • Реєстрація користувачі в на веб-порталі Пенсійного фонду України.
  • Прийом заяв від осіб відповідно до Закону України «Про звернення громадян».

 

В залі обслуговування встановлена інформаційна електронна система керування чергою, що забезпечує  зручність та оперативність обслуговування громадян.

  В офісі  забезпечується надання заявнику максимум послуг в єдиному просторі, прозорість та зрозумілість процедур їх надання. За рахунок  організації процесу та повної автоматизації роботи центру забезпечено оперативність в вирішенні питань громадян.

Довідка

За п’ять місяців 2019 року до  фахівців  відділу обслуговування громадян Чернігівского ОУ ПФУ в Чернігівській області звернулося маже 32 тис. громадян. За один день майже 400 пенсіонерів обласного центру зможуть одержати консультації спеціалістів – пенсійників Чернігова.

Цітата

 начальника головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області Юрія Юрченка «Одним з основних завдань роботи головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області є підвищення якості надання послуг та забезпечення належних умов та  підвищення о рівня обслуговування громадян нашого регіону.  І сьогодні ми створили дійсно гідні умови для  громадян, щоб вони відчули, що знаходяться у тій структурі, яка працює для людей».

s uvaga - Послуги пенсійної служби  стають ближчими до споживачів

 

background Layer 1