Пропустити навігацію

Застрахованим особам Оновлення даних персональної електронної облікової картки в Реєстрі застрахованих осіб

Своєчасний контроль за особистими даними Реєстру застрахованих осіб  – надійний спосіб уникнути ризиків  в ідентифікації застрахованої особи для забезпечення її соціальних інтересів.

Реєстр застрахованих осіб – унікальний автоматизований банк електронних даних на базі централізованих інформаційних технологій,  інтегрований з іншими державними реєстрами. На кожну застраховану особу в Реєстрі застрахованих осіб створена персональна електронна облікова картка, до якої надходить інформація: з системи персоніфікованого обліку, звітності страхувальника, електронної пенсійної справи, системи обліку сплати страхових внесків, фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування, державної реєстрації актів цивільного стану.

Інформація з Реєстру застрахованих осіб, в тому числі й за допомогою інформаційного обміну,  використовується для забезпечення соціальних прав громадян: для призначення пенсійної виплати, субсидій, у разі тимчасової  втрати працездатності, допомоги по безробіттю, допомоги від нещасного випадку на виробництві. Наслідком допущених помилок в звітності страхувальниками є відсутність відомостей у реєстрі застрахованих осіб або недостовірні персональні дані, які прямим чином впливають на розрахунок соціальних виплат.

Щоб виключити можливість наявності помилок, неточностей і недостовірності даних, Пенсійний фонд надає можливість кожній особі перевіряти інформацію про власний  страховий стаж та розмір заробітної плати, з якої сплачено страхові внески, в її персональній обліковій картці. Ознайомитись з нею можна в органах Пенсійного фонду України при пред’явленні паспорта та довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків, або зареєструвавшись на Веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України, одержати через особистий кабінет довідки та витяги з реєстру застрахованих осіб з використанням перевірочних кодів (цифрового та QR).

При перегляді на Веб-порталі  персональної електронної картки необхідно одразу звернути увагу на правильність заповнення реквізитів прізвища, ім’я, по-батькові, ідентифікаційного номеру, дати народження та  паспортних даних.

У разі виявлення застрахованою особою некоректних відомостей в її обліковій картці (прізвище, ім’я, по батькові на поточний момент; реєстраційний номер облікової картки платника податків, ; дата народження, місце народження; стать; громадянство; серія та номер паспорта; номер телефону; адреса місця проживання) особа може подати до територіального органу Пенсійного фонду України особисто або через представника Анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстрі застрахованих осіб.

  До Анкети, поданої за формою згідно з додатком 2 до Положення  про реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України 18 червня 2014 року № 10-1 (у редакції постанови правління Пенсійного фонду України від 27 березня 2018 року № 8-1)  додають документи, що підтверджують внесення/зміни/уточнення даних (паспорт (інший документ, що посвідчує особу), трудова книжка, документ який підтверджує реєстраційний номер облікової картки платника податків або право здійснювати будь-які платежі за серією та/або номером паспорта).

Користувачам ВЕБ-порталу, не виходячи з дому, за допомогою електронного цифрового підпису надається можливість заповнити в Особистому кабінеті застрахованої особи «Анкету для зміни даних в реєстрі застрахованих осіб», прикріпивши необхідний перелік сканованих документів зазначений вище.

index uvaga - Застрахованим особам Оновлення даних персональної електронної облікової картки в Реєстрі застрахованих осіб

background Layer 1