Пропустити навігацію

Робота із зверненнями громадян протягом І півріччя 2019 року

          Протягом 6 місяців 2019 року до управлінь Пенсійного фонду України  в області письмово та усно звернулися близько 9,3 тис. громадян, що на 14% менше, ніж за аналогічний період  2018 року .

          За звітний період до управлінь Пенсійного фонду в області письмово звернулися майже 2,3 тис. громадян, що менше від рівня 2018 року – 3485. З них до головного управління надійшло 1326 звернень, що на 58% менше від кількості письмових звернень за 6 місяців 2018 року (2270). Дещо зменшилася за цей період кількість письмових звернень до підвідомчих управлінь: з 1217 у 2018 році до 953 у поточному.

         За перше півріччя 2019 року до головного управління Пенсійного фонду України в області з Урядової гарячої лінії на розгляд надійшло 974 звернення від жителів області, що на 43% більше від рівня минулого року (679). На Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України надійщло 204 звернення.

         У порівнянні з 6 місяцями 2018 року кількість повторних звернень  цього року збільшилася з 3 до 7. Вони складають 0,3% від загальної кількості письмових звернень.

          Кількість звернень, що надійшли до головного управління з вищих органів влади та організацій, зменшилася з 271 до 242, у процентному відношенні цей показник складає 20% від загальної кількості письмових звернень.

         Протягом звітного періоду на особистому прийомі керівництвом управлінь Пенсійного фонду в області прийнято 6089 громадян, що на 8% менше від кількості звернень за аналогічний період 2018 року (6627). Переважна більшість питань, що порушувалася громадянами на особистих прийомах, розглядалися та вирішувалися під час прийому. З цієї кількості на виїзних приймальнях прийнято майже 2,3 тис. громадян, зменшення до минулого періоду становить 17% (2762).

         Також здійснювалися виїзні прийоми до осіб з обмеженими фізичними можливостями, інвалідів по зору та осіб, яким виповнилося 80 і більше років. Протягом 6 місяців 2019 року  прийнято 84 таких пенсіонерів.

          На “гарячу” телефонну лінію протягом зазначеного періоду за консультацією звернулися близько 11,5 тис. громадян, що майже вдвічі більше від кількості звернень у 2018 році.

 

background Layer 1