Пропустити навігацію

Робота із зверненнями громадян за 9 місяців 2018 року

         Протягом 9 місяців 2018 року до управлінь Пенсійного фонду України  в області письмово та усно звернулися 14660 громадян, що майже на 22% більше аналогічного періоду минулого року (12062).

          За звітний період до управлінь Пенсійного фонду в області письмово звернулися 4419 громадян, що на 78% більше від рівня 2017 року (2486). З них до головного управління надійшло 2773 звернення, що на понад у три рази перевищує кількість письмових звернень за 9 місяців 2017 року (847).

          Письмові звернення до підвідомчих управлінь за даний період залишаються майже на тому ж рівні: 1639 у 2017 проти 1646 у 2018.

         За дев’ять місяців 2018 року до головного управління Пенсійного фонду України в області з Урядової гарячої лінії на розгляд надійшло 954 звернення від жителів області, що на 57% більше, ніж минулого року (607).

         Збільшення письмових звернень до головного управління Пенсійного фонду України  в області пояснюється зростанням масових звернень пенсіонерів силових структур з питання перерахунку пенсії із збільшеного грошового забезпечення та виплати раніше перерахованої пенсії за рішенням суду, витребування копій документів з пенсійної справи для звернення до судових органів.

          Дещо збільшилася за цей період кількість повторних звернень: з 16 у 2017 році до 22 у 2018.  Вони складають 0,6% від загальної кількості письмових звернень.

          Кількість звернень, що надійшли до головного управління з вищих органів влади та організацій, збільшилася з 214 до 429, у процентному відношенні цей показник складає 18% від загальної кількості письмових звернень.

          Протягом 9 місяців поточного року на особистому прийомі керівництвом управлінь Пенсійного фонду в області прийнято 9287 громадян, що становить 103% від кількості звернень за аналогічний період 2017 року (8969). Переважна більшість питань, що порушувалася громадянами на особистих прийомах, розглядалися та вирішувалися  безпосередньо під час прийому. Також на виїзних приймальнях прийнято 3757 громадян, що  у порівнянні з минулим періодом (2907) становить 129%.

         Здійснювалися виїзні прийоми до осіб з обмеженими фізичними можливостями, інвалідів по зору та осіб, яким виповнилося 80 і більше років. Протягом 9 місяців 2018 року прийнято 127 таких пенсіонерів.

          На “гарячу” телефонну лінію за звітний період за консультацією звернулися 12322 громадянина, що складає 178% від кількості звернень відповідного періоду 2017 року (6935).

                   Порушень термінів розгляду письмових звернень в управліннях Фонду в області не зафіксовано.

 

background Layer 1