Пропустити навігацію

На Чернігівщині впроваджуються нові стандарти обслуговування громадян на віддалених робочих місцях

В Головному управлінні Пенсійного фонду України в Чернігівській області продовжується реалізація заходів, спрямованих на виконання Стратегії модернізації та розвитку Пенсійного фонду України на період до 2020 року.

У всіх  районах області розпочато обслуговування громадян з використанням мобільного обладнання на віддалених робочих місцях. А це означає, що кожен мешканець області зможе отримати усі послуги, що надаються в ПФУ, не лише у стаціонарних центрах Фонду, а й у фахівців, які працюють на віддалених робочих місцях.

В області налічується 30 відділених робочих місць, з них: 19 – знаходяться в об’єднаних територіальних громадах (ОТГ), 11 — в центрах надання адміністративних послуг (ЦНАП), сільських, селищних радах, в тому числі, в Ніжинському державному педуніверситеті імені М. Гоголя.

На початок жовтня на віддалених робочих місцях, з використанням мобільних пристроїв, надано 190 послуг: видача довідок ОК-5, ОК-7, довідок про доходи, надані консультації щодо призначення пенсій, проведена реєстрація користувачів на ВЕБ-порталі, прийнятті заяви для виготовлення електронного та паперового пенсійних посвідчень.

Була проведена копітка робота щодо впровадження нових стандартів обслуговування громадян на віддалених робочих місцях. Закуплено 24 комплекти ноутбуків та сканерів для всіх сервісних центрів для роботи на відділених робочих місцях. Ініціалізовано електронні ключі eToken для спеціалістів управління обслуговування громадян. В сервісних центрах проведено навчання зі спеціалістами підрозділів обслуговування по використанню програмного забезпечення на віддалених робочих  місцях та налаштування їх на ноутбуках.

Це ще один важливий крок на шляху створення якісно нової системи пенсійного забезпечення, яка передбачає покращення якості обслуговування громадян у сфері пенсійного забезпечення з наближенням його до європейських стандартів.1 1024x768 - На Чернігівщині впроваджуються нові стандарти обслуговування громадян на віддалених робочих місцях

Начальник Козелецького відділу обслуговування громадян (сервісний центр) Валентина Коломієць здійснює  виїзний прийом громадян в Центрі надання адміністративних послуг с.Кіпті.

2 1024x683 - На Чернігівщині впроваджуються нові стандарти обслуговування громадян на віддалених робочих місцях

Начальник Ніжинського  відділу звернення громадян (сервісний центр)  Алла Севостьянчик проводить  прийом громадян у Вертіївській та Лосинівській об’єднаних територіальних громадах.

3 1024x768 - На Чернігівщині впроваджуються нові стандарти обслуговування громадян на віддалених робочих місцяхПровідний спеціаліст Прилуцького відділу обслуговування громадян (сервісний центр) Наталія Федіна проводить  прийом громадян на території Ладанської селищної ради.

6 1024x768 - На Чернігівщині впроваджуються нові стандарти обслуговування громадян на віддалених робочих місцях

Начальник Ріпкинського відділу з обслуговування громадян  (сервісний центр) Анатолій Тужик здійснює  виїзний прийом громадян в Добрянській селищній раді.

7 1024x768 - На Чернігівщині впроваджуються нові стандарти обслуговування громадян на віддалених робочих місцях

В. о. начальника Сосницького відділу обслуговування громадян (сервісний  центр) Роман Нечвидний проводить  зустріч з відвідувачами Сосницького районного центру зайнятості.

background Layer 1