Пропустити навігацію

Робота із зверненнями громадян за 9 місяців 2019 року

     Відповідно до наказу Пенсійного фонду України від 25.02.2008 №23 “Щодо реалізації Указу Президента України від 07.02.2008 №109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” (із змінами), Головним управлінням Пенсійного фонду в Чрнігівській області протягом 9 місяців 2019 року забезпечувалося конституційне право громадян на звернення.

          Робота спрямовувалася на безумовне виконання Закону України “Про звернення громадян” та відповідного указу Президента України.

         Забезпечено недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей на звернення громадян, із порушенням строків, установлених законодавством, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам.

          З’ясовувалися та аналізувалися причини, що породжують повторні звернення громадян, випадки безпідставної відмови в задоволенні законних вимог заявників для подальшого їх усунення, проведення упереджувальних заходів.

          Надавалися роз’яснення громадянам про порядок оскарження прийнятих ГУ ПФУ в області рішень.

         Забезпечено поновлення інформації на стендах про години прийому громадян, графіки особистого прийому керівництвом, актуальні питання в діючому законодавстві або внесені зміни.

          Забезпечувалося право заявників на участь у перевірці поданих ними звернень та ознайомлення з матеріалами перевірок у разі виявлення такого бажання.

         Взято під особистий контроль розгляд звернень громадян та забезпечено проведення першочергового особистого прийому інвалідів Великої Вітчизняної війни та жінок, яким присвоєно почесне звання України “Мати – героїня”. Звернень Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу та Героїв України протягом 9 місяців 2019 року до головного управління було.

         Приділялася особлива увага вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

         Продовжується практика проведення виїзних днів прийому за місцем роботи та місцем проживання громадян.

         Забезпечено функціонування “гарячих ліній” для реалізації права громадян на звернення за допомогою засобів телефонного зв’язку.

         Забезпечено систематичне розміщення на веб-сайтах  графіків особистих прийомів громадян посадовими особами та керівництвом головного управління.      

          Протягом 9 місяців 2019  року до головного управління письмово та усно звернулися 10474 громадянина, що на 28% менше відповідного періоду 2018 року (14660).

          За звітний період до  головного управління письмово звернулися 2968 громадян, що майже на 33 відсотки менше від минулорічного (4419).

         За дев’ять місяців 2019 року на розгляд до головного управління з Урядової гарячої лінії від жителів Чернігівщини надійшло 1352 звернення, що на 42% більше від рівня минулого року (954).

         У порівнянні зі звітним періодом 2018 року кількість повторних звернень зменшилася з 22 до 9, що складає 0,3% від загальної кількості звернень.

          Кількість звернень, що надійшли до головного управління з вищих органів влади та організацій, зменшилася з 773 до 475, у процентному відношенні цей показник складає 16% від загальної кількості письмових звернень.

          Протягом 9 місяців поточного року на особистому прийомі керівництвом головного управління прийнято 6154 громадянина, що майже на 34% менше від кількості звернень за аналогічний період 2018 року (9287). Переважна більшість питань, що порушувалася громадянами на особистих прийомах, розглядалися та вирішувалися під час прийому. З цієї кількості звернень на виїзних приймальнях прийнято 2329 громадян, зменшення до минулого періоду становить 38% (3757).

         Також здійснювалися виїзні прийоми до осіб з обмеженими фізичними можливостями, інвалідів по зору та осіб, яким виповнилося 80 і більше років. Протягом 9 місяців 2019 року прийнято 143 таких пенсіонери.

          На “гарячу телефонну лінію” за звітний період за консультацією звернулися 14602 громадянина, що значно більше від кількості звернень у 2018 році (12322).

          Головним управлінням постійно проводиться робота щодо інформування громадськості про основні напрямки пенсійного реформування, роз’яснення нормативно-правових актів з пенсійного забезпечення та висвітлення своєї діяльності.

          Питання забезпечення конституційного права громадян на звернення залишається пріоритетним у роботі Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області.

background Layer 1