Пропустити навігацію

В оновлених сервісних центрах запроваджують сучасні стандарти обслуговування

Сучасну систему керування онлайн-чергою запроваджено у сервісному центрі № 1 обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області за адресою: м. Чернігів, вул. Шевченка, 162.

Завершується підключення до автоматизованих систем управління чергою ще трьох сервісних центрів за адресами м. Чернігів, вул. Мазепи,19, м. Ніжин, вул. Шевченка,21-ж, м. Прилуки, вул. 1 Травня, 48-а.

Автоматизована система управління чергою надає можливість попереднього запису через Інтернет (у тому числі у смартфоні) на визначений самим заявником час (при цьому середня тривалість очікування запису скорочується до 2-5 хвилин).

Записатися на прийом можна в особовому кабінеті застрахованої особи на офіційному веб-порталі Пенсійного фонду України (portal.pfu.gov.ua).

Запис для отримання послуг стає набагато зручнішим комфортнішим і швидшим, ніж у інших сервісних центрах, де система ще не встановлена.

Впровадження електронної черги дозволяє контролювати ефективність роботи Сервісних центрів Пенсійного фонду та вживати заходів для подальшого підвищення якості обслуговування громадян.

Автоматизована система управління чергою з розширеними можливостями (на зразок тієї, яка вже запущена в сервісному центрі № 1) додатково забезпечує об’єктивний підрахунок кількості вільних місць, виходячи з графіку роботи. Якщо застрахована особа отримала талон, його гарантовано приймуть у відповідний день незалежно від режиму роботи сервісного центру. Прогнозований час очікування демонструється на великому екрані та супроводжується звуковими сигналами про виклик заявника.

P1010012 1024x768 - В оновлених сервісних центрах запроваджують сучасні стандарти обслуговування

P1010014 1024x768 - В оновлених сервісних центрах запроваджують сучасні стандарти обслуговування

P1010019 1024x768 - В оновлених сервісних центрах запроваджують сучасні стандарти обслуговування

 

background Layer 1