Проведено психологічні тренінги для фахівців Головного управління
Протягом минулого тижня для працівників Управління обслуговування громадян № 2 м. Чернігова були проведені перші заходи із циклу тренінгових занять щодо профілактики стресу та зняття емоційної напруги. Під час зустрічей учасники отримали навички аналізу стресових ситуацій та шляхи виходу з них, навчилися використовувати власні можливості для вирішення проблем, оволоділи прийомами для зниження впливу негативних емоцій.
Здоров’я є необхідною умовою активної життєдіяльності, самореалізації та щастя кожної людини. Швидкий темп життя, навантаження впливають на психіку та викликають стреси. До групи ризику людей, що найбільше схильні до синдрому «професійного вигорання» відносяться працівники, які безпосередньо спілкуються з людьми під час роботи.
У теоретичній частині представники управління були ознайомлені з ознаками, симптомами зовнішніх стресових факторів, які негативно впливають на психіку та здоров’я людини. Завдяки практичній частині тренінгу фахівці обслуговування змогли сконцентруватися на пошуках можливостей, які, при необхідності, можна використовувати в стресових ситуаціях.
Під час заходу слухачі опановували навички саморегуляції рівня емоційного навантаження, моделювали різні способи подолання стресових ситуацій, практикувалися в техніках релаксації. Кожен учасник отримав пам’ятку психологічних порад щодо подолання стресу.
За результатами тренінгів стало зрозуміло, що подібні заходи є дієвою формою психологічної підтримки фахівців Головного управління, які дозволяють підвищити стресостійкість та ефективність праці співробітників.