Про оголошення конкурсу на зайняття посад державної служби
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області ___________ № ______ |
УМОВИ
проведення конкурсу
на зайняття посади державної служби категорії “Б” – заступника начальника загального відділу Управління адміністративного забезпечення
(розташування робочого місця в м. Чернігові)
Загальні умови | |
Посадові обов’язки | забезпечення єдиного порядку документування управлінської інформації і роботи з документами із застосуванням сучасних автоматизованих систем, контроль за дотриманням установленого порядку роботи з документами;
координація діяльності загального відділу Управління адміністративного забезпечення, забезпечення діловодного процесу; розроблення зведеної номенклатури справ Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області; методологія та контроль за дотриманням в установленому порядку роботи з електронними документами в структурних підрозділах Головного управління; впровадження та нагляд за дотриманням структурними підрозділами вимог інструкцій з діловодства та національних стандартів; здійснення контролю за своєчасним розглядом та проходженням документів; проведення аналізу інформації про документообіг; організація збереження документаційного фонду та користування ним; контроль за збереженням та своєчасною передачею пенсійних посвідчень до структурних підрозділів Управління обслуговування громадян; здійснення прийому, зберігання, розмноження документів з грифом «Для службового користування»
|
Умови оплати праці | посадовий оклад згідно з штатним розписом на 2021 рік – 6700 грн;
надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України “Про державну службу”;
надбавка до посадового окладу за ранг державного службовця відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 “Питання оплати праці працівників державних органів” (зі змінами) |
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду | безстроково |
Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк її подання | Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, подає конкурсній комісії через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС таку інформацію:
1) заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 2 Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого Кабінетом Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246 (зі змінами); 2) резюме за формою згідно з додатком 21, в якому обов’язково зазначається така інформація: прізвище, ім’я, по батькові кандидата; реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України; підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти; підтвердження рівня вільного володіння державною мовою; відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах у відповідній сфері, визначній в умовах конкурсу, та на керівних посадах (за наявності відповідних вимог); 3) заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону. Подача додатків до заяви не є обов’язковою.
Документи приймаються до 17 год. 15 хв. 19 березня 2021 року.
|
Додаткові (необов’язкові) документи | Заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби. |
Дата і час початку проведення тестування кандидатів. Місце або спосіб проведення тестування. Місце або спосіб проведення співбесіди (із зазначенням електронної платформи для комунікації дистанційно) |
24 березня 2021 року о 08 год. 00 хв. В приміщенні Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області за адресою: м. Чернігів, вул. П’ятницька, 83-а (проведення тестування за фізичної присутності кандидатів з обов’язковим використанням засобів індивідуального захисту)
м. Чернігів, вул. П’ятницька, 83-а (проведення співбесіди за фізичної присутності кандидатів з обов’язковим використанням засобів індивідуального захисту)
|
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу | Ганжа Катерина Вікторівна
тел. 0462-674-781
main@cn.pfu.gov.ua
|
Кваліфікаційні вимоги
1 | Освіта | ступінь вищої освіти не нижче магістра
|
2 |
Досвід роботи |
досвід роботи на посадах державної служби категорій “Б” чи “В” або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років |
3 |
Володіння державною мовою |
вільне володіння державною мовою |
Вимоги до компетентності |
||
Вимога |
Компоненти вимоги |
|
1 | Делегування завдань | – розуміння алгоритму та процесів, необхідних для виконання завдання, передачі функцій та повноважень;
– уміння розподілити завдання між декількома
працівниками та сформувати у них правильне розуміння кінцевої мети та очікуваного результату; – здатність здійснювати супровід, моніторинг та контроль делегованих завдань, оцінювати ефективність їх виконання |
2 | Самоорганізація та самостійність в роботі | – уміння самостійно організовувати свою діяльність та час, визначати пріоритетність виконання завдань, встановлювати черговість їх виконання;
– здатність до самомотивації (самоуправління); – вміння самостійно приймати рішення і виконувати завдання у процесі професійної діяльності |
3 | Цифрова
грамотність |
– вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов’язків;
– вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації; вміння перевіряти надійність джерел і достовірність даних та інформації у цифровому середовищі; – здатність працювати з документами в різних цифрових форматах; зберігати, накопичувати, впорядковувати, архівувати цифрові ресурси та дані різних типів; – здатність уникати небезпек в цифровому середовищі, захищати особисті та конфіденційні дані; – вміння використовувати електронні реєстри, системи електронного документообігу та інші електронні урядові системи для обміну інформацією, для електронного листування в рамках своїх посадових обов’язків; вміння використовувати спільні онлайн календарі, сервіси для підготовки та спільного редагування документів, вміти користуватись кваліфікованим електронним підписом (КЕП); – здатність використовувати відкриті цифрові ресурси для власного професійного розвитку |
4 | Командна робота та взаємодія | – розуміння ваги свого внеску у загальний результат (структурного підрозділу/державного органу);
– орієнтація на командний результат; – готовність працювати в команді та сприяти колегам у їх професійній діяльності задля досягнення спільних цілей; – відкритість в обміні інформацією |
5 | Відповідальність | – усвідомлення важливості якісного виконання своїх
посадових обов’язків з дотриманням строків та встановлених процедур; – усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки і прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень; – здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватися і виконувати |
Професійні знання
|
||
Вимога | Компоненти вимоги | |
1 | Знання законодавства | Знання: Конституції України;
Закону України “Про державну службу”; Закону України “Про запобігання корупції” та іншого законодавства |
2 | Знання законодавства у сфері, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції | Знання:
Закону України “Про доступ до публічної інформації”; Закону України “Про захист персональних даних”; Постанови Кабінету Міністрів України від 23 липня 2014 року № 280 “Про затвердження Положення про Пенсійний фонд України”; Постанови Кабінету Міністрів України від 19 жовтня 2016 року № 736 “Про затвердження Типової інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містить службову інформацію”; Постанови Кабінету Міністрів України від 17.01.2018 року № 55 “Деякі питання документування управлінської діяльності”; Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування; Уніфікованої системи організаційно – розпорядчої документації |