Пропустити навігацію

Інформація про здійснення добору на вакантні посади державної служби в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Чернігівській області

Головне управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області здійснює добір персоналу на зайняття вакантних посад державної служби категорії “В”:

Головний спеціаліст Відділу внутрішнього аудиту –  2 вакансії.

Резюме кандидатів приймаються до 17 год. 15 хв. 25 жовтня 2023 року за адресою: м. Чернігів, вул. П’ятницька 83-А (Управління по роботі з персоналом) або електронною поштою main@cn.pfu.gov.ua.

У разі виникнення питань звертатися за тел. 0462-674-754, контактна особа Веселова Надія Миколаївна.

 

Опис вакансії

 Загальні умови

 
Назва та категорія посади, стосовно якої прийнято рішення про необхідність призначення головний спеціаліст Відділу внутрішнього аудиту (2 вакансії, робоче місце розташоване у м. Чернігів, проспект Миру, будинок 116-а)
Посадові обов’язки 1) приймає участь у проведенні внутрішніх аудитів, забезпечує документування їх результатів. Приймає участь у підготовці матеріалів аудиторських звітів, висновків і рекомендацій за їх результатами, формує матеріали аудиту та забезпечує їх зберігання;

2) вивчає об’єкти внутрішнього аудиту шляхом підготовки запитів та проведення аналізу отриманої інформації, а також пов’язаних з ними питань, визначає ризики та оцінку ступеня їх можливого впливу на діяльність Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області (далі – Головне управління). Визначає цілі, обсяги і методи аудиту, які необхідні для виконання аудиторського завдання;

3) приймає участь у відборі об’єктів для проведення планових внутрішніх аудитів з метою подальшого надання пропозицій керівництву Відділу внутрішнього аудиту стосовно включення їх до плану діяльності з внутрішнього аудиту Головного управління;

4) приймає участь у проведенні інших контрольних заходів в структурних підрозділах Головного управління. Забезпечує планування процесу та складає програму проведення контрольного заходу, документує його результати;

5) здійснює документальне відстеження та аналіз інформації щодо стану впровадження аудиторських рекомендацій, наданих за результатами проведених внутрішніх аудитів;

6) забезпечує підготовку звітності щодо діяльності Відділу внутрішнього аудиту згідно переліку та форм у строки, визначені листами та розпорядчими документами Головного управління та Пенсійного фонду України.

Умови оплати праці –       посадовий оклад згідно зі штатним розписом на 2023 рік – 5800 грн;

–       надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України “Про державну службу”;

–      надбавка до посадового окладу за ранг державного службовця відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 “Питання оплати праці працівників державних органів” (зі змінами).

Інформація про строковість призначення на посаду на час призову на військову службу, до дати фактичного виходу основного працівника на роботу, або до дати призначення  на цю посаду переможця конкурсу за результатами конкурсного відбору відповідно до законодавства, але не більше 12 місяців з дня припинення чи скасування воєнного стану.
Перелік документів, які необхідно надати для участі у доборі на посаду державної служби в період дії воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання особа, яка виявила бажання взяти участь у доборі на вакантну посаду державної служби в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Чернігівській області у період дії воєнного стану подає наступну інформацію:

– резюме установленої форми;

– документ, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;

– документ, що підтверджує наявність відповідного ступеня вищої освіти.

Прийом документів здійснюється за адресою: м. Чернігів, вул. П’ятницька 83-А (Управління по роботі з персоналом) або електронною поштою main@cn.pfu.gov.ua.

Прийом інформації до 17 год. 15 хв. 25 жовтня 2023 року.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань призначення на посаду Веселова Надія Миколаївна

тел. 0462-674-754

main@cn.pfu.gov.ua

 

Кваліфікаційні вимоги

1. Освіта вища освіта за ступенем не нижче бакалавра, молодшого бакалавра
2. Досвід роботи без досвіду роботи
3. Володіння державною мовою вільне володіння державною мовою

 

 

Вимоги до компетентності
Вимога Компоненти вимоги
1. Аналітичні здібності – здатність до логічного мислення, узагальнення, конкретизації, розкладання складних питань на складові, виділяти головне від другорядного, виявляти закономірності;

–   вміння виявляти і оцінювати ризики та здійснювати їх ідентифікацію у причинно- наслідковому зв’язку.

2. Якісне виконання поставлених завдань – комплексний підхід до виконання завдань, виявлення ризиків;

– розуміння змісту завдання і його кінцевих результатів, самостійне визначення можливих шляхів досягнення;

– здатність узагальнювати інформацію, робити коректні висновки.

3. Цифрова грамотність – вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов’язків;

– вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку  потрібної інформації; вміння перевіряти надійність джерел і достовірність даних та інформації у цифровому середовищі;

– здатність працювати з документами в різних  цифрових форматах; зберігати, накопичувати, впорядковувати, архівувати цифрові ресурси та дані різних типів;

– здатність уникати небезпек в цифровому середовищі, захищати особисті та конфіденційні дані;

– вміння використовувати електронні реєстри, системи електронного документообігу та інші електронні урядові системи для обміну інформацією, для електронного листування в рамках своїх посадових обов’язків; вміння використовувати спільні онлайн календарі, сервіси для підготовки та спільного редагування документів, вміти користуватись кваліфікованим електронним підписом (КЕП);

– здатність використовувати відкриті цифрові ресурси для власного професійного розвитку.

4. Командна робота та взаємодія – розуміння ваги свого внеску у загальний результат;

– орієнтація на командний результат;

– готовність працювати в команді та сприяти колегам у їх професійній діяльності задля досягнення спільних цілей;

– відкритість в обміні з інформацією.

5. Відповідальність

 

– усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов’язків з дотриманням строків та встановлених процедур;

– усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки і прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень;

– здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватись і виконувати.

РЕЗЮМЕ

 

  1. Прізвище ___________________________________________________________________
  2. Ім’я ________________________________________________________________________
  3. По батькові _________________________________________________________________
  4. Число, місяць, рік народження _________________________________________________
  5. Реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, ___________________________________№ ____________________________________________,

                                                                   (серія (у разі наявності)

найменування органу, що видав ______________________________________________________, дата видачі__________________.

 

  1. Посада на яку претендує кандидат ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Контактний телефон___________________________________

 

  1. Підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти

 

Найменування закладу освіти Рік вступу Рік закінчення Галузь знань/

спеціальність/

спеціалізація

Ступінь вищої освіти Серія та номер диплома
           

 

  1. Вільне володіння державною мовою

 

  так

  ні

 

Підтвердження рівня вільного володіння державною мовою (в разі наявності документа)

 

Найменування документа Установа, що видала документ Серія та номер документа
 

 

   

 

  1. Відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах згідно з вимогами, визначеними в умовах проведення добору

 

Число, місяць, рік Найменування підприємства, установи, організації Найменування посади Короткий опис основних функцій Кількість, в місяцях  
досвід у сфері досвід на керівних посадах  
призначення на посаду звільнення з посади  
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
               
Загальний досвід        

 

  1. Додаткова інформація

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

background Layer 1