Пропустити навігацію

Роботодавців навчали алгоритму формування та подачі повідомлень про виплату коштів страхувальниками застрахованим особам

1 листопада ц.р. начальник Управління інформаційних систем та електронних реєстрів Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області Олексій Сорокін провів Zoom-конференцію з роботодавцями обласного центру.

Представник Головного управління наголосив, що нещодавно Пенсійним фондом України реалізовано можливість формування та подання повідомлень про виплату коштів страхувальниками застрахованим особам через електронний кабінет на вебпорталі ПФУ https://portal.pfu.gov.ua/.

Користувачам – страхувальникам, які зареєструвалися на Порталі ПФУ за допомогою електронного цифрового підпису, надано можливість з екранної форми заяви-розрахунку:

  • переглянути повідомлення, сформовані по листках непрацездатності даної заяви-розрахунку;

  • сформувати нове повідомлення про виплату коштів застрахованим особам, підписати повідомлення КЕП та надіслати його до підсистеми ЕРЛН.

Для цього необхідно:

  • в розділі «Заява-розрахунок» на Порталі ПФУ обрати необхідну «Заяву-розрахунок»;

  • натиснути кнопку «Створити повідомлення»;

  • в повідомленні за необхідності відредагувати дані та обрати листок непрацездатності для редагування даних щодо виплати;

  • внести дату виплати та виплачену суму (за рахунок коштів Фонду);

  • після всіх даних необхідно сформувати повідомлення;

  • ретельно перевірити всі дані та відправити повідомлення до ПФУ;

    в розділі «Повідомлення про виплату коштів застрахованим особам» переглянути повідомлення та його статус.

Олексій Сорокін запропонував у разі виникнення додаткових питань звертатися до фахівців Головного управління за телефонами: (0462) 603-470, (0462) 674-721, (0462) 678- 933 або (04637) 7-10-38.

background Layer 1