Що робити якщо втрачено “пенсійну” банківську картку?
Щоб уникнути дій шахраїв найголовніше, що треба зробити – відразу ж зателефонувати на гарячу лінію банку, в якому ви обслуговуєтесь як отримувач пенсії, з проханням заблокувати втрачену картку. Практично всі банки передбачили цей пункт в автоматичному меню на гарячій лінії, тобто, операцію можна зробити навіть без підключення співробітника.
Заблокувати карту можливо також використовуючи мобільний банкінг, інтернет-банк або безпосередньо у відділенні банку. Задля збереження коштів працівники банку заблокують картку.
Для випуску нової банківської картки для отримання пенсії необхідно замовити нову карту, звернувшись до найближчого відділення вашого банку. Як правило, нова карта “прив’язується” до поточного банківського рахунку пенсіонера.
ВАЖЛИВО
Якщо пенсіонер змінює рахунок у банку (змінює банк), необхідно повідомити про це орган Пенсійного фонду України. Для цього до будь-якого сервісного центру Фонду або через вебпортал електронних послуг Фонду (https://portal.pfu.gov.ua/) слід подати відповідну заяву зі зміненими реквізитами.