Пропустити навігацію

ЯК ОТРИМАТИ ПОСЛУГИ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ ОНЛАЙН ?

Маючи доступ до інтернету, не виходячи з дому, у зручний для себе час Ви можете отримати необхідну інформацію та послуги з пенсійного та соціального забезпечення в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг https://portal.pfu.gov.ua, або через мобільний застосунок “Пенсійний фонд”.

Увійти в особистий кабінет можна трьома способами:

– за допомогою Дія.Підпис,

– кваліфікованого електронного підпису (КЕП),

– засобами Інтегрованої системи електронної ідентифікації ID.GOV.UA з використанням технологій BankID.

Пенсійний фонд надає можливість скористатись значною кількістю онлайн-послуг без звернення до сервісного центру:

  • переглянути та отримати дані персональної електронної облікової картки з Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (інформація про заробітну плату, дохід, сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж), подати анкету для виправлення персональних даних у реєстрі;
  • переглянути наявну Електронну трудову книжку;
  • ознайомитись з електронною пенсійною справою та, у разі необхідності, надіслати дані для внесення змін до пенсійної справи;
  • дистанційно подати заяву на оформлення пенсійного посвідчення;
  • подати запити на отримання електронних довідок з QR-кодом про стаж, заробітну плату та розмір пенсії тощо, які є аналогом паперового документу, підписаного відповідальною особою в органах Фонду;
  • подати заяву на призначення/перерахунок пенсії, житлової субсидії або пільги, страхових виплат;
  • переглянути сформований е-лікарняний;
  • укласти договір про добровільну сплату страхових внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування (заповнити дані про особу, на користь якої будуть сплачуватись внески, переглянути друковану форму договору, підписати договір та автоматично перейти на інтерфейс сплати внесків);
  • зробити благодійну пожертву;
  • подати звернення (пропозицію, скаргу, клопотання) та переглянути стан їх опрацювання;
  • одержувати повідомлення від Пенсійного фонду України;
  • записатися на прийом до органів Пенсійного фонду України;
  • розрахувати орієнтовний розмір майбутньої пенсії за допомогою сервісу “Пенсійний калькулятор”.

Також створено електронні кабінети для юридичних осіб:

Кабінет страхувальника – юридичні особи та фізичні особи-підприємці мають можливість отримати інформацію про трудовий та страховий стаж працівників для розрахунку суми виплати за період тимчасової непрацездатності, переглянути електронні листки непрацездатності, подати заяву-розрахунок щодо сплати коштів за листками непрацездатності, подати відомості про трудову діяльність, надіслати звернення (пропозицію, скаргу, клопотання) та переглянути стан їх опрацювання.

Кабінет для підприємств – управителів, об’єднань та виконавців комунальних послуг – для обміну актуальною інформацією для призначення і розрахунку житлових субсидій та пільг.

Електронний кабінет для Центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП) – для прийому заяв на призначення субсидій на житлово-комунальні послуги та пільг.

Дистанційні послуги – це зручно та надійно.

 

background Layer 1