ЯК ОТРИМАТИ ПОСЛУГИ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ ОНЛАЙН ?
Маючи доступ до інтернету, не виходячи з дому, у зручний для себе час Ви можете отримати необхідну інформацію та послуги з пенсійного та соціального забезпечення в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг https://portal.pfu.gov.ua, або через мобільний застосунок “Пенсійний фонд”.
Увійти в особистий кабінет можна трьома способами:
– за допомогою Дія.Підпис,
– кваліфікованого електронного підпису (КЕП),
– засобами Інтегрованої системи електронної ідентифікації ID.GOV.UA з використанням технологій BankID.
Пенсійний фонд надає можливість скористатись значною кількістю онлайн-послуг без звернення до сервісного центру:
- переглянути та отримати дані персональної електронної облікової картки з Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (інформація про заробітну плату, дохід, сплачені на користь особи страхові внески, набутий страховий стаж), подати анкету для виправлення персональних даних у реєстрі;
- переглянути наявну Електронну трудову книжку;
- ознайомитись з електронною пенсійною справою та, у разі необхідності, надіслати дані для внесення змін до пенсійної справи;
- дистанційно подати заяву на оформлення пенсійного посвідчення;
- подати запити на отримання електронних довідок з QR-кодом про стаж, заробітну плату та розмір пенсії тощо, які є аналогом паперового документу, підписаного відповідальною особою в органах Фонду;
- подати заяву на призначення/перерахунок пенсії, житлової субсидії або пільги, страхових виплат;
- переглянути сформований е-лікарняний;
- укласти договір про добровільну сплату страхових внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування (заповнити дані про особу, на користь якої будуть сплачуватись внески, переглянути друковану форму договору, підписати договір та автоматично перейти на інтерфейс сплати внесків);
- зробити благодійну пожертву;
- подати звернення (пропозицію, скаргу, клопотання) та переглянути стан їх опрацювання;
- одержувати повідомлення від Пенсійного фонду України;
- записатися на прийом до органів Пенсійного фонду України;
- розрахувати орієнтовний розмір майбутньої пенсії за допомогою сервісу “Пенсійний калькулятор”.
Також створено електронні кабінети для юридичних осіб:
Кабінет страхувальника – юридичні особи та фізичні особи-підприємці мають можливість отримати інформацію про трудовий та страховий стаж працівників для розрахунку суми виплати за період тимчасової непрацездатності, переглянути електронні листки непрацездатності, подати заяву-розрахунок щодо сплати коштів за листками непрацездатності, подати відомості про трудову діяльність, надіслати звернення (пропозицію, скаргу, клопотання) та переглянути стан їх опрацювання.
Кабінет для підприємств – управителів, об’єднань та виконавців комунальних послуг – для обміну актуальною інформацією для призначення і розрахунку житлових субсидій та пільг.
Електронний кабінет для Центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП) – для прийому заяв на призначення субсидій на житлово-комунальні послуги та пільг.
Дистанційні послуги – це зручно та надійно.