Пропустити навігацію

Робота із зверненнями громадян в 2022 році

Питання забезпечення конституційного права громадян на звернення залишається пріоритетним у діяльності Головного управління.
До Головного управління у 2022 році звернулося 21280 громадян (протягом 2021 року – 28974). Із загальної кількості звернень письмових – 8906, що на 48 %
менше від показника 2021 року (18608).
З «Урядового контактного центру» від жителів області надійшло 497 звернень (за 2021 рік – 1474).
За допомогою вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України звернулося 1,4 тис. громадян (на 100 осіб менше, ніж 2021 року).
Кількість звернень з вищих органів влади та організацій зменшилася з 298 до 235. у процентному відношенні цей показник становить 2,6 % від загальної кількості
письмових звернень.
На особистому прийомі керівництвом Головного управління та керівниками структурних підрозділів прийнято 10484 громадян (за 2021 рік – 7968). З цієї
кількості звернень на виїзних прийомах прийнято 3158 громадян (за 2021 рік – 2623).
На «гарячу телефонну лінію» Головного управління за консультаціями звернулося 45015 громадян.

background Layer 1