Пропустити навігацію

Робота зі зверненнями громадян у І кварталі 2023 року

    Протягом звітного періоду до Головного управління письмово та усно звернулися 8983 громадянина (І квартал 2022 року – 3988), з них письмово звернулися 4842 громадянина (І квартал 2022 року – 2129).
    За допомогою вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України звернулося 471 осіб (І квартал 2022 року – 255).
    Кількість звернень, що надійшли з вищих органів влади та організацій, збільшилася з 26 до 146, що становить 3 % від загальної кількості письмових звернень.
    З Урядової “гарячої телефонної лінії” від жителів області надійшло 535 звернень. За відповідний період минулого року – 117.
    Кількість повторних звернень – 2 (І квартал 2022 року – одне звернення).
   На особистому прийомі керівництвом Головного управління та керівниками структурних підрозділів прийнято 3135 громадян (І квартал 2022 року – 1487), з них на виїзних прийомах прийнято 935 громадян (І квартал 2022 року – 562). Переважна більшість питань, порушених громадянами на особистих прийомах, розглядалася та вирішувалася безпосередньо під час прийому.

background Layer 1