Пропустити навігацію

Робота зі зверненнями громадян у 2023 році

     Протягом 2023 року до Головного управління надійшло 34615 звернень громадян, що майже на 63 % перевищує кількість звернень у 2022 році (21280). Із загальної кількості отриманих звернень, більш як половина – 18234 (52,7 %) – письмові, що вдвічі більше, ніж отримано письмових звернень у 2022 році (8906).
     З “Урядового контактного центру” від жителів області надійшло 2609 звернень або 7,5 % від загальної кількості, що приблизно вп’ятеро більше отриманих з “Урядового контактного центру” звернень у 2022 році (497).
     Електронними засобами зв’язку отримано 11912 звернень (2022 рік – 10484), у тому числі електронною поштою – 1534 – це 4,4 % загальної кількості звернень та майже втричі більше показника 2022 року (571); через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України надійшло 1860 звернень, що становить 5,4 % усіх звернень та на чверть більше звернень через вебпортал у 2022 році (1393).
     З вищих органів влади та організацій було отримано 573 звернення або 1,7 % загальної кількості звернень, що більш ніж вдвічі перевищило кількість звернень, які надійшли з вищих органів влади та організацій попереднього року (235).
     На особистих прийомах керівництвом Головного управління та керівниками структурних підрозділів прийнято 11912 відвідувачів (34,4 % від загальної кількості звернень), з них на виїзних прийомах – 4457 громадян. Переважна більшість питань, порушених громадянами на особистих прийомах, розглядалася та вирішувалася безпосередньо під час прийому.
     Окрім того, на гарячі телефонні лінії Головного управління за консультаціями за січень-грудень 2023 року звернулося 55559 громадян.
     До Головного управління надійшло 23 запити на отримання публічної інформації. Переважна більшість запитів на інформацію надійшла від фізичних осіб – 20, від юридичних осіб – 1, від об’єднань громадян без статусу юридичної особи – 1, представників засобів масової інформації – 1. За формою надходження запити отримано: електронною поштою – 19, поштовими відправленнями – 4.
     Звернення громадян та запити на публічну інформацію розглянуто в терміни, визначені законодавством.

background Layer 1