Робота зі зверненнями громадян у І півріччі 2024 року
У Головному управлінні здійснюються заходи, спрямовані на забезпечення належного розгляду звернень громадян та зменшення їх кількості. Проводиться робота щодо забезпечення доступності отримання в адмінприміщеннях Головного управління публічних послуг різними категоріями громадян, у тому числі особами з числа маломобільних категорій, та дистанційного отримання інформації та послуг. Працюють гарячі телефонні лінії, за якими фахівці надають роз’яснення і консультування.
Налагоджено роботу виїзних робочих місць, підтримується співпраця з територіальними громадами. Ведеться постійна інформаційно-роз’яснювальна робота для поінформованості широких верств населення та окремих цільових аудиторій із застосуванням різних форм і методів комунікації.
З початку 2024 року до Головного управління надійшло 16453 звернення громадян, що на 684 звернення (або 4 %) менше, ніж за відповідний період 2023 року (17137).
Письмово звернулася 7601 особа (46 % загальної кількості звернень), що на 19,5 % менше, ніж за І півріччя 2023 року (9447).
Кількість звернень, що надійшли з вищих органів влади та організацій, дещо зменшилася, порівнюючи з відповідним періодом минулого року – з 265 до 239 і становить 3,1% від загальної кількості письмових звернень.
З “Урядового контактного центру” від жителів області надійшло 835 звернень (5 % від загальної кількості звернень). Порівнюючи з І півріччям 2023 року, цей показник зменшився на 26 % (1133).
Надходження електронними засобами зв’язку збільшились, порівняно з відповідним періодом минулого року на чверть: отримано 1990 звернень (І півріччя 2023 року – 1581), у тому числі електронною поштою надійшло 768 звернень (4,7 % загальної кількості звернень), що на 12 % більше відповідного показника минулого року (688); через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України надійшло 1222 звернення (7,4 % усіх звернень), що на 36,8 % більше кількості звернень через вебпортал у І півріччі 2023 року (893).
На особистих прийомах керівництвом Головного управління та керівниками структурних підрозділів прийнято 6772 відвідувачі (41 % від загальної кількості звернень та майже на 19,6 % перевищує показник аналогічного періоду 2023 року − 5664), з них на виїзних прийомах звернулося 4457 громадян. Переважна більшість питань, порушених громадянами на особистих прийомах, розглядалася та вирішувалася безпосередньо під час прийому.
На гарячі телефонні лінії Головного управління за консультаціями з початку року звернулося 24750 громадян (за І півріччя 2023 року менше на 19,5 % − 19932).
Наказ Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області від 18.07.2024 № 709
Про стан виконання Закону України від 02.10.1996 № 393 “Про звернення громадян” (зі змінами), Указу Президента України від 07.02.2008 № 109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” (зі змінами) в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Чернігівській області за І півріччя 2024 року.