Робота зі зверненнями громадян у І кварталі 2024 року
За I квартал 2024 року до Головного управління письмово та усно звернулися 8714 громадян (у І кварталі 2023 року — 8983).
Письмово звернулися 4011 осіб, що дещо менше ніж за I квартал 2023 року — 4842.
Через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України звернулися 699 громадян (у І кварталі 2023 року — 471).
З “Урядового контактного центру” від жителів області надійшло 529 звернень (у І кварталі 2023 року — 535).
Кількість звернень, що надійшли до Головного управління з вищих органів влади та організацій, дещо зменшилася: зі 146 до 143, у процентному відношенні цей показник становить 3,6 % від загальної кількості письмових звернень.
Кількість повторних звернень — 0 (у І кварталі 2023 року було 2).
За звітний період на особистому прийомі керівництвом Головного управління та керівниками структурних підрозділів прийнято 3475 осіб (за I квартал 2023 року — 3135). З цієї кількості звернень на виїзних прийомах прийнято 1687 (I квартал 2023 року — 935).
Переважна більшість питань, що порушувалися громадянами на особистих прийомах, розглядалися та вирішувалися безпосередньо під час прийому.
Консультації надавалися також за “гарячими” телефонними лініями. Загалом у такий спосіб протягом І кварталу 2023 року звернулися 13722 особи (у І кварталі 2023 року — 9668).