Пропустити навігацію

Як створюється електронний листок непрацездатності?

На підставі медичного висновку, в разі ідентифікації пацієнта як застрахованої особи в реєстрі застрахованих осіб, в Електронному реєстрі листків непрацездатності створюється електронний листок непрацездатності (е-лікарняний). Він відображається в кабінеті страхувальника або в особистому кабінеті застрахованої особи на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua.

Після створення медичного висновку та його відправлення до реєстру листків непрацездатності на контактний номер телефону застрахованої особи надходить два СМС-повідомлення:

від E-Health — щодо створення е-медвисновку із зазначенням номера;

від Пенсійного фонду — щодо формування е-лікарняного, його номера і періоду дії.

Електронний лікарняний може бути не сформовано з таких причин:

у реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування відсутні:

▪️ інформація про трудові відносини особи на дату початку періоду її непрацездатності;

▪️ повідомлення про прийняття працівника на роботу;

 в обліковій картці застрахованої особи зазначені некоректні, або  неактуальні відомості.

СМС-повідомлення про відкриття е-лікарняного може не надійти у випадках, якщо:

▪️ особа не авторизувалася в особистому кабінеті на вебпорталі ПФУ та не підключила сервіс дистанційного інформування від Пенсійного фонду України;

▪️ в особистому кабінеті неактуальний номер телефону;

▪️ особа офіційно не працевлаштована та в реєстрі відсутні дані про сплату єдиного соціального внеску;

▪️ особа не є застрахованою і її дані відсутні в реєстрі застрахованих осіб;

▪️ роботодавець не подав дані про працівника для внесення в реєстр застрахованих осіб.

lik 2 - Як створюється електронний листок непрацездатності?

background Layer 1