Як створюється електронний листок непрацездатності?
На підставі медичного висновку, в разі ідентифікації пацієнта як застрахованої особи в реєстрі застрахованих осіб, в Електронному реєстрі листків непрацездатності створюється електронний листок непрацездатності (е-лікарняний). Він відображається в кабінеті страхувальника або в особистому кабінеті застрахованої особи на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua.
Після створення медичного висновку та його відправлення до реєстру листків непрацездатності на контактний номер телефону застрахованої особи надходить два СМС-повідомлення:
від E-Health — щодо створення е-медвисновку із зазначенням номера;
від Пенсійного фонду — щодо формування е-лікарняного, його номера і періоду дії.
Електронний лікарняний може бути не сформовано з таких причин:
у реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування відсутні:
▪️ інформація про трудові відносини особи на дату початку періоду її непрацездатності;
▪️ повідомлення про прийняття працівника на роботу;
в обліковій картці застрахованої особи зазначені некоректні, або неактуальні відомості.
СМС-повідомлення про відкриття е-лікарняного може не надійти у випадках, якщо:
▪️ особа не авторизувалася в особистому кабінеті на вебпорталі ПФУ та не підключила сервіс дистанційного інформування від Пенсійного фонду України;
▪️ в особистому кабінеті неактуальний номер телефону;
▪️ особа офіційно не працевлаштована та в реєстрі відсутні дані про сплату єдиного соціального внеску;
▪️ особа не є застрахованою і її дані відсутні в реєстрі застрахованих осіб;
▪️ роботодавець не подав дані про працівника для внесення в реєстр застрахованих осіб.