Заяву про надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг можна подати online
Як ветеранам війни подати заяву на оформлення житлової пільги?
Подати документи на оформлення пільги можна дистанційно – через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/).
Алгоритм дій наступний.
Підготуйте скановані копії необхідних документів, зроблені з оригіналів.
Авторизуйтеся на вебпорталі електронних послуг ПФУ одним із запропонованих способів: за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП), Дія.Підпис або GovID.
В особистому кабінеті в розділі меню “Комунікації з ПФУ” обирайте опцію “Заява на житлову субсидію чи пільгу”.
Надайте згоду на дистанційне інформування та натискайте кнопку “Продовжити”.
У спливаючому вікні “Заяви на житлову субсидію чи пільгу” обирайте потрібний розділ для призначення пільги.
Якщо дані про пільговика не внесено до Реєстру осіб, які мають право на пільги (далі – Реєстр), то слід подати ще одну заяву щодо внесення відомостей до Реєстру та заповнити електронну форму, де вказати персональні та адресні дані, інформацію про місце фактичного проживання та реєстрації пільговика, дані документів, що надають право на пільги. Далі додати необхідні сканкопії документів та підтвердити згоду на передачу та обробку персональних даних.
Важливо перевірити дані сформованої заяви та надіслати до Пенсійного фонду України.
Якщо ж інформація про пільговика вже наявна в Реєстрі, переходьте до розділу “Заява про надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу”.
У цьому розділі заповнюється електронна форма заяви: вказуються загальні дані про заявника, реквізити документа, що посвідчує особу, адреса, інформація про пільги (категорія пільговика, вид призначення, бажана дата призначення пільги), дані щодо виплати пільги (пошта чи банк).
Також надаються відомості про житлово-комунальні послуги, дані про домогосподарство, членів домогосподарства (учасників звернення), інформація про доходи членів домогосподарства.
Після перевірки зазначених даних надсилайте заяву до ПФУ.
Крім того, заяву для призначення пільги разом із необхідними документами можна подати до Пенсійного фонду іншими способами:
– особисто на прийомі у будь-якому сервісному центрі ПФУ, ЦНАПі або через уповноважену посадову особу виконавчого органу територіальної громади;
– поштовим відправленням на адресу органу Фонду (у разі відсутності відомостей про пільговика в Реєстрі надсилаються дві заяви встановленого зразка та власноруч завірені копії документів, які визначають право на пільгу).
Бланки заяв можна знайти за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1041-2022-%D0%BF#Text;
– через застосунок “Дія” (алгоритм аналогічний подачі документів через вебпортал ПФУ).