Пропустити навігацію

Робота зі зверненнями громадян у І кварталі 2025 року

Протягом звітного періоду до Головного управління письмово та усно звернулися 5640 громадян. За I квартал 2024 року – 8714.
За I квартал 2025 року до Головного управління письмово звернулися 3170 громадян, що дещо менше аналогічного періоду 2024 року – 4011.
За допомогою вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України звернулися 744 громадянина (попереднього звітного періоду – 699).
Протягом зазначеного часу на розгляд до Головного управління з “Урядового контактного центру” від жителів області надійшло 266 звернень. За I квартал 2024 року – 529 звернень громадян. Кількість звернень, що надійшли до Головного управління з вищих органів влади та організацій, дещо зменшилася: зі 143 до 132, у процентному відношенні цей показник складає 4% від загальної кількості письмових звернень. Повторних звернень за вказаний час не було. За звітний період на особистому прийомі керівництвом Головного управління та керівниками самостійних структурних підрозділів прийнято 1460 громадян, за аналогічний період 2024 року – 3475. З цієї кількості звернень на виїзних прийомах прийнято 1430 громадян (протягом I кварталу 2024 року –1687). Переважна більшість питань, що порушувалися громадянами на
особистих прийомах, розглядалися та вирішувалися безпосередньо під час прийому.
Консультації надавалися також за “гарячими” телефонними лініями. Загалом у такий спосіб протягом звітного періоду звернулися 12395 громадян. За
звітний період 2024 року – 13772. Головним управлінням проводилася робота щодо інформування громадськості про основні напрямки пенсійного реформування, роз’яснення
нормативно-правових актів з пенсійного забезпечення та висвітлення своєї діяльності.

background Layer 1