Пропустити навігацію

Робота зі зверненнями громадян у І кварталі 2025 року

Протягом звітного періоду до Головного управління письмово та усно звернулися 5640 громадян (за I квартал 2024 року – 8714).

Письмово звернулися 3170 громадян, що дещо менше аналогічного періоду 2024 року – 4011.

За допомогою вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України звернулися 744 громадянина (І квартал 2024 року – 699).

З “Урядового контактного центру” від жителів області надійшло 266 звернень (за I квартал 2024 року – 529).

Кількість звернень, що надійшли до Головного управління з вищих органів влади та організацій, дещо зменшилася: зі 143 до 132, у процентному відношенні цей показник становить 4% від загальної кількості письмових звернень.

Повторних звернень за звітний період не надходило.

На особистому прийомі керівництвом Головного управління та керівниками самостійних структурних підрозділів прийнято 1460 громадян (за аналогічний період 2024 року – 3475). З цієї кількості звернень на виїзних прийомах прийнято 1430 громадян (протягом I кварталу 2024 року –1687). Переважна більшість питань, що порушувалися громадянами на особистих прийомах, розглядалися та вирішувалися безпосередньо під час прийому.

Консультації надавалися також за “гарячими” телефонними лініями, у такий спосіб звернулися 12395 громадян (за І квартал 2024 року – 13772). 

background Layer 1