Пропустити навігацію

Робота зі зверненнями громадян у І півріччі 2025 року

Протягом звітного періоду до Головного управління письмово та усно звернулися 10017 громадян, за I півріччя 2024 року – 16453.

За I півріччя 2025 року до Головного управління письмово звернулися 5921 громадянин, що дещо менше аналогічного періоду 2024 року – 7601.

За допомогою вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України звернулися 1374 громадянина (попереднього звітного періоду – 1222).

Протягом зазначеного часу на розгляд до Головного управління з “Урядового контактного центру” від жителів області надійшло 462 звернення, за I півріччя 2024 року – 835 звернень громадян.

Кількість звернень, що надійшли до Головного управління з вищих органів влади та організацій, дещо збільшилася: з 239 до 281, у процентному відношенні цей показник складає 5% від загальної кількості письмових звернень.

Повторних звернень за вказаний час не було.

За звітний період на особистому прийомі керівництвом Головного управління та керівниками самостійних структурних підрозділів прийнято 2260 громадян, за аналогічний період 2024 року – 6772. З цієї кількості звернень на виїзних прийомах прийнято 2192 громадянина (протягом I півріччя 2024 року – 3359). Переважна більшість питань, що порушувалися громадянами на особистих прийомах, розглядалися та вирішувалися безпосередньо під час прийому.

Консультації надавалися також за “гарячими” телефонними лініями. Загалом у такий спосіб протягом звітного періоду звернулися 21578 громадян, за звітний період 2024 року – 24750.

background Layer 1