Робота зі зверненнями громадян у 2024 році
Упродовж 2024 року до Головного управління надійшло 34601 звернення громадян, що майже на рівні 2023 року (34615).
Кількість письмових звернень, зменшилась, порівнюючи з попереднім роком, на 3,6 тис. (з 18234 до 14576). Удвічі менше звернень від жителів області надійшло з “Урядового контактного центру” – 1288 (2023 рік – 2609).
З вищих органів влади та організацій отримано 449 звернення, що на 124 менше, ніж у 2023 (573).
За допомогою вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України у 2024 році звернулося 2411 громадян, що на 30 % більше, ніж у 2023 році (1860 осіб). У загальній кількості звернень відсоток отриманих через вебпортал зріс із 10 % у 2023 році до 16,5 % у 2024.
Повторних звернень у 2024 році не було (у 2023 році – 6).
На особистий прийом до керівництва Головного управління звернулося 16326 осіб, що на 4,4 тис. більше, ніж у 2023 році (11912). З цієї кількості звернень на виїзних прийомах прийнято 7025 громадян (протягом 2023 року – 4457). Переважна більшість питань, порушених громадянами на особистих прийомах, розглядалася та вирішувалася безпосередньо під час прийому.
На “гарячі” телефонні лінії за консультаціями до фахівців звернулося 49102 особи (у 2023 році − 55559).