Отримуємо пенсійні, соціальні послуги та страхові виплати дистанційно
У Чернігівській області значно зросла тривалість повітряних тривог.
У деяких районах тривоги тривають понад 20 годин, а іноді й цілу добу.
Під час повітряної тривоги надання послуг у відділах обслуговування громадян Головного управління тимчасово призупиняється. Це робиться з метою забезпечення безпеки як громадян, так і наших працівників.
Просимо з розумінням ставитися до тимчасових незручностей та дотримуватися правил безпеки під час повітряної тривоги і негайно прямувати до укриття. Відновлення роботи сервісних центрів відбувається одразу після закінчення повітряної тривоги.
В таких умовах Пенсійний фонд України надає можливість отримувачам пенсій, державних соціальних виплат розв’язувати свої питання без відвідування сервісних центрів. Швидко, без черг і очікувань. Зробити це можна, не виходячи з дому, у будь-який зручний для себе час, скориставшись широким спектром електронних сервісів, які функціонують на вебпорталі Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua/.
Це, зокрема:
- Запис на прийом . Скориставшись таким сервісом ви можете обрати зручний для себе день і час для відвідування сервісного центру.
- Подання звернення (заяви, скарги, пропозиції).
- Подання зави на призначення/перерахунок пенсії. Громадянам надається можливість подати заяву на призначення/перерахунок пенсії або на внесення змін до електронної пенсійної справи (в т.ч подати заяву на призначення пенсії по інвалідності, у зв’язку з втратою годувальника тощо).
- Замовлення пенсійного посвідчення.
- Внесення змін до пенсійної справи.
- Повідомлення органів ПФУ про зміни, які впливають на розмір пенсії.
- Отримання довідки про розмір пенсії.
- Зміна даних в Реєстрі застрахованих осіб (ПІБ.АДРЕСА, № ТЕЛ).
- Отримання довідок з QR кодом (у т. ч. про доходи пенсіонера для субсидії).
- Можливість скористатися сервісом «Пенсійний калькулятор». Цей сервіс призначений виключно для створення прогнозного розрахунку розміру пенсії за даними, що містяться в електронних реєстрах Пенсійного фонду та даними, самостійно введеними користувачем з дотриманням певних умов.
- Подання заяви на житлову субсидію чи пільгу.
12. Користувачам надається можливість сформувати будь-який із запропонованих типів заяв:
- заяви про внесення відомостей до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги;
- заяви про призначення та надання житлової субсидії;
- заяви про надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу;
- заяви щодо перерахунку раніше призначеної житлової субсидії або пільги;
- заяви на зміну способу виплати житлової субсидії або пільги;
- заяви про припинення житлової субсидії або пільги;
- заяви про призначення та надання житлової субсидії за експериментальним проектом.Подання заяви про зміну способу виплати пенсій з пошти на банк.
13.Подання заяви на переведення субсидії чи пільги з пошти на банк.
14.Подання заяви на компенсацію за розміщення ВПО.
15.Фізична ідентифікація пенсіонерів та отримувачів страхових виплат (на ТОТ, за межами України).
16.Добровільне страхування та благодійні пожертви. Особи можуть укласти договір з Пенсійним фондом України в електронній формі через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України.
- Подання заяви щодо призначення (перерахунку, продовження) страхової виплати у зв’язку з нещасним випадком на виробництві (професійним захворюванням), а саме:
- заяви про призначення/перерахунок/продовження страхової виплати у зв’язку з нещасним випадком на виробництві (професійним захворюванням);
- заяви про призначення/перерахунок/продовження страхової виплати у зв’язку зі смертю годувальника;
- заяви про відшкодування витрат на поховання потерпілого та пов’язані з цим ритуальні послуги;
- заяви про здійснення страхової виплати;
- заяви про компенсацію витрат.
18.Подання заяви на призначення окремих видів державних соціальних допомог:
- щомісячна грошова допомога за особу, яка потребує догляду внаслідок психічного догляду;
- допомога постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи, які евакуйовані, відселені на нове місце проживання;
- компенсація учасникам ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, які брали участь у ядерних випробуваннях;
- допомога на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, які брали участь у ядерних випробуваннях;
- відшкодування постраждалим внаслідок ЧАЕС втраченого заробітку;
- виплата компенсації до досягнення повноліття на дітей з інвалідністю, пов’язаною з наслідками ЧАЕС і не харчуються;
- компенсація за нерухоме майно, що втрачене у разі відселення із зон радіоактивного забруднення;
- тимчасова допомога дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів;
- одноразова компенсація особам з інвалідністю внаслідок ушкоджень, спричинених вибухонебезпечними предметами;
- виплата щорічної допомоги на оздоровлення особам з інвалідністю внаслідок ушкоджень вибухонебезпечними предметами;
- грошова компенсація вартості одноразової натуральної допомоги “пакунок малюка»;
- одноразова винагорода жінкам “Мати-героїня”.
- догляду вдома членом сім’ї або іншою особою (для потерпілих осіб, які не здатні до самообслуговування);
- натуральної допомоги (відповідно до медичних висновків, що передбачають надання потерпілим внаслідок нещасного випадку на виробництві предметів гігієни, харчових продуктів, одягу, взуття).
ВАЖЛИВО
Зверніть увагу! Результати опрацювання заяв можна переглядати в особистому кабінеті в розділі «Мої звернення».
Авторизуватися на вебпорталі ПФУ можна:
- за допомогою КЕП;
- ДІЯ підпис;
- ID.GOV.UA ( банківської картки)
за логіном/паролем .