Отримуємо пенсійні, соціальні послуги та страхові виплати дистанційно. Які самі і як це зробити?
Про це під час брифінгу повідомили журналістам начальник Управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України в області Світлана Симанчук та головний спеціаліст сервісного центру № 2 Наталія Кубарь.
Вони виступили на телеканалах «Дитинець», «Новий Чернігів». Світлана Симанчук взяла участь у програмі обласного радіо «Полудень на Чернігівській хвилі» з трансляцією на ютуб-каналі «Українське радіо: «Чернігівська хвиля».
У Чернігівській області значно зросла тривалість повітряних тривог.
У деяких районах тривоги тривають понад 20 годин.
Під час повітряної тривоги надання послуг у відділах обслуговування громадян Головного управління тимчасово призупиняється. Це робиться з метою безпеки як громадян, так і працівників.
«В таких умовах ми надаємо можливість отримувачам пенсій, державних соціальних виплат розв’язувати свої питання без відвідування сервісних центрів. Зробити це можна, не виходячи з дому, у будь-який зручний для себе час, скориставшись широким спектром електронних сервісів на вебпорталі Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua/», – зазначила Світлана Симанчук.
Наталія Кубарь показала журналістам способи авторизації на вебпорталі, продемонструвала зручне меню з посиланнями, які надають підказки, роз’яснення. Все це робить вебпортал простим у користуванні та дозволяє легко розібратися з його фунціоналом.