Пропустити навігацію

Робота зі зверненнями громадян за 9 місяців 2025 року

Протягом 9 місяців 2025 року забезпечувалося конституційне право громадян на звернення.
Робота Головного управління спрямовувалася на безумовне виконання Закону України від 02.10.1996 № 393/96-ВР (зі змінами) “Про звернення
громадян” та відповідного указу Президента України.
Забезпечено недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей на звернення громадян, безпідставної передачі розгляду
звернень іншим органам. Надавалися роз’яснення громадянам про порядок оскарження прийнятих Головним управлінням рішень.

Поновлювалася інформація на стендах про години прийому громадян, графік особистого прийому керівництвом Головного управління, актуальні
питання в діючому законодавстві або вносилися зміни. Забезпечено право заявників на участь у перевірці поданих ними звернень
та ознайомлення з матеріалами перевірок у разі виявлення такого бажання.Взято під особистий контроль першочерговий розгляд звернень та
особистий прийом осіб з інвалідністю внаслідок війни. Герої Соціалістичної праці, Герої Радянського Союзу та Герої України
протягом зазначеного часу до Головного управління не зверталися. За звітний період надійшло одне звернення від жінки, якій присвоєно почесне звання
України “Мати – героїня”. Особлива увага приділялася вирішенню питань, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок
Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.
Забезпечено функціонування “гарячих ліній” для реалізації права громадян на звернення за допомогою засобів телефонного зв’язку.
Протягом звітного періоду до Головного управління письмово та усно звернулися 15380 громадян. За 9 місяців 2024 року – 26678.
За 9 місяців 2025 року до Головного управління письмово звернулися 8459 громадян, що дещо менше аналогічного періоду 2024 року – 11143.
За допомогою вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України звернулися 2373 громадянина (попереднього звітного періоду – 1754).
Протягом зазначеного часу на розгляд до Головного управління з “Урядового контактного центру” від жителів області надійшло 877 звернень.
За 9 місяців 2024 року – 1013 звернень громадян. Кількість звернень, що надійшли до Головного управління з вищих
органів влади та організацій, дещо збільшилася: з 335 до 484, у процентному відношенні цей показник складає 6% від загальної кількості письмових
звернень. Повторних звернень за вказаний час не було. За звітний період на особистому прийомі керівництвом Головного
управління та керівниками самостійних структурних підрозділів прийнято 3671 громадянина. З цієї кількості звернень на виїзних прийомах прийнято 3580
громадян. Переважна більшість питань, що порушувалися громадянами на особистих прийомах, розглядалися та вирішувалися безпосередньо під час
прийому. Консультації надавалися також за “гарячими” телефонними лініями. Загалом у такий спосіб протягом звітного періоду звернулися 32710 громадян.
За звітний період 2024 року – 34417. Головним управлінням проводилася робота щодо інформування громадськості про основні напрямки пенсійного реформування,
роз’яснення нормативно-правових актів з пенсійного забезпечення та висвітлення своєї діяльності.

background Layer 1