Наближення послуг до людей – спільна мета пенсійників та територіальної громади
Фахівці Головного управління постійно працюють над збільшенням віддалених робочих місць в області з метою забезпечення доступності та зручності в отриманні пенсійних послуг для усіх категорій громадян.
13 лютого ц. р. начальник Ріпкинського відділу обслуговування громадян (сервісного центру) Анатолій Тужик провів зустріч з керівництвом новоствореної Добрянської об’єднаної територіальної громади.
Були обговорені питання облаштування та розміщення віддаленого робочого місця для фахівців Головного управління в приміщенні Добрянської селищної ради та попередньо узгоджено графік прийому спеціаліста сервісного центру (один раз на місяць). В подальшому, при необхідності, графік буде від кореговано, в залежності від потреби населення громади.