Пропустити навігацію

УМОВИ проведення конкурсу на зайняття посади державної служби категорії “В”

  ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Головного управління Пенсійного фонду України

в Чернігівській області

02.04.2021   №  459

 

УМОВИ

проведення конкурсу

на зайняття посади державної служби категорії “В” – головного спеціаліста

 відділу обслуговування громадян № 2 (сервісний центр), за строковим трудовим договором, на період соціальної відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку основного працівника

Управління обслуговування громадян

 (розташування робочого місця в м. Чернігові) 

 

Загальні умови
Посадові обов’язки прийом звернень, заяв про надання послуг, скарг, запитів про надання інформації, у тому числі тих, що надходять електронною поштою, передачу їх для опрацювання іншим структурним підрозділам Головного управління відповідно до їх функціональних повноважень;

у разі приймання заяв та документів, передбачених Порядком подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”, затвердженим постановою правління Пенсійного фонду України від 25 листопада 2005 року № 22-1 (у редакції постанови правління Пенсійного фонду України від 07 липня 2014 року № 13-1), зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 27 грудня 2005 року за № 1566/11846, Порядком подання документів для призначення і виплати щомісячного довічного грошового утримання суддям у відставці органами Пенсійного фонду України, затвердженим постановою правління Пенсійного фонду України від 25 січня 2008 року № 3-1, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 12 березня 2008 року за № 200/14891, здійснює: перевірку правильності оформлення заяви, відповідності викладених у ній відомостей про особу даним паспорта та документам про стаж; попередню правову експертизу змісту і належного оформлення наданих документів; перевірку правильності копій відповідних документів, фіксування й засвідчення виявлених розходжень; видачу пам’ятки пенсіонеру,

сканування наданих документів, засвідчення спеціально призначеним для таких цілей електронним цифровим підписом, формування заяви про призначення (перерахунок тощо) пенсії в електронному вигляді, друк та надання її для підпису заявникові, формування розписки-повідомлення про прийняті документи, а в разі якщо подано не всі необхідні документи, про перелік документів, які необхідно надати додатково; передача документів за належністю до структурного підрозділу, до повноважень якого належить вирішення питання;

у разі приймання заяв та документів, передбачених Порядком подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України “Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб”, затвердженим постановою правління Пенсійного фонду України від 30 січня 2007 року № 3-1, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 15 лютого 2007 року за № 135/13402, здійснює: перевірку правильності оформлення заяви, відповідності викладених у ній відомостей про особу даним паспорта; попередню правову експертизу змісту і належного оформлення наданих документів; перевірку правильності копій відповідних документів, фіксування й засвідчення виявлених розходжень; видачу пам’ятки пенсіонеру; передачу документів за належністю до структурного підрозділу, до повноважень якого належить вирішення питання;

прийом заяв та інших документів, необхідних для видачі пенсійних посвідчень та електронних пенсійних посвідчень;

надання роз’яснень, консультацій з питань пенсійного забезпечення, сплати обов’язкових платежів, адміністрування яких здійснюється органом Пенсійного фонду України, ведення обліку (коригування відомостей) осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню та збору на обов’язкове державне пенсійне страхування, порядку і процедури оскарження рішень (дій, бездіяльності) органів Пенсійного фонду України;

перегляд інформації про особу, що міститься в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, автоматизованій системі обробки пенсійної документації, зокрема про сплачені страхові внески, набутий страховий стаж, розмір заробітної плати, дані на підставі яких призначено пенсію, її розмір, виплату;

реєстрація та супроводження користувачів вебпорталу електронних послуг;

видача повідомлень, довідок, виписок, інших документів з питань пенсійного забезпечення, сплати обов’язкових платежів, адміністрування яких здійснюється органами Пенсійного фонду України, ведення обліку осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню;

надання практичної допомоги у витребуванні документів про стаж та заробітну плату за заявами громадян

Умови оплати праці посадовий оклад згідно з штатним розписом                  на 2021 рік – 5500 грн;

надбавки, доплати, премії та компенсації  відповідно до статті 52 Закону України “Про державну службу”;

надбавка до посадового окладу за ранг державного службовця відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2017 року № 15 “Питання оплати праці працівників державних органів” (зі змінами)

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду За строковим трудовим договором, на період соціальної відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку основного працівника.

Строк призначення особи, яка досягла 65-річного віку, становить один рік з правом повторного призначення без обов’язкового проведення конкурсу щороку

Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк її подання Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, подає конкурсній комісії через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС таку інформацію:

1) заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою згідно з додатком 2 Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого Кабінетом Міністрів України від 25 березня 2016 року

 

№ 246 (зі змінами);

2) резюме за формою згідно з додатком 21, в якому обов’язково зазначається така інформація:

прізвище, ім’я, по батькові кандидата;

реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;

підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти;

підтвердження рівня вільного володіння державною мовою;

відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах;

3) заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою   статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.

Подача додатків до заяви не є обов’язковою.

 

Документи приймаються до 16 год. 00 хв. 09 квітня 2021 року.

Додаткові (необов’язкові) документи Заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби
Дата і час початку проведення тестування кандидатів. Місце або спосіб проведення тестування. Місце або спосіб проведення співбесіди (із зазначенням електронної платформи для комунікації дистанційно).

 

 

Місце або спосіб проведення співбесіди з метою визначення суб’єктом призначення або керівником державної служби переможця (переможців) конкурсу (із зазначенням електронної платформи для комунікації дистанційно)

 

16 квітня 2021 року о 09 год. 00 хв.

 

В приміщенні Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області за адресою:

м. Чернігів, вул. П’ятницька, 83-а (проведення тестування за фізичної присутності кандидатів з обов’язковим використанням засобів індивідуального захисту)

 

м. Чернігів, вул. П’ятницька, 83-а (проведення співбесіди за фізичної присутності кандидатів з обов’язковим використанням засобів індивідуального захисту)

 

 

 

 

м. Чернігів, вул. П’ятницька, 83-а (проведення співбесіди з метою визначення суб’єктом призначення або керівником державної служби переможця (переможців) конкурсу за фізичної присутності кандидатів з обов’язковим використанням засобів індивідуального захисту)

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу Ганжа Катерина Вікторівна

тел. 0462-674-781

 

main@cn.pfu.gov.ua

 

 

Кваліфікаційні вимоги

 

1 Освіта вища освіта за ступенем не нижче бакалавра, молодшого бакалавра

 

2 Досвід роботи без досвіду роботи
3  

Володіння державною мовою

 

вільне володіння державною мовою

 

Вимоги до компетентності

 

Вимога

 

Компоненти вимоги

1 Тактовність та повага до інших точок зору – толерантне, ввічливе та шанобливе ставлення до людей;

–   уміння слухати та розуміти співрозмовника, визначати його реакцію на висловлювання або вчинок та при необхідності коригувати свою поведінку з метою недопущення неприємних для інших ситуацій чи настання небажаних наслідків;

–   визнання, об’єктивна оцінка та взяття до уваги, пропозицій та коментарів інших осіб; повага до інших точок зору незалежно від ознак раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками

2 Цифрова грамотність – вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов’язків;

– вміння використовувати сервіси інтернету для

ефективного пошуку потрібної інформації; вміння перевіряти надійність джерел і достовірність даних та інформації у цифровому середовищі;

– здатність працювати з документами в різних цифрових форматах; зберігати, накопичувати, впорядковувати, архівувати цифрові ресурси та дані різних типів;

– здатність уникати небезпек в цифровому середовищі, захищати особисті та конфіденційні дані;

– вміння використовувати електронні реєстри, системи електронного документообігу та інші електронні урядові системи для обміну інформацією, для електронного листування в рамках своїх посадових обов’язків; вміння використовувати спільні онлайн календарі, сервіси для підготовки та спільного редагування документів, вміти користуватися кваліфікованим електронним підписом (КЕП);

– здатність використовувати відкриті цифрові ресурси для власного професійного росту

3 Ведення діалогу – здатність чути та сприймати думки та погляди інших учасників діалогу;

– спрямованість на відкрите прийняття рішення, яке є найбільш прийнятним для усіх учасників діалогу, враховує озвучені ними інтереси та потреби;

– орієнтація на представлення різних поглядів та думок на предмет обговорення;

– здатність брати відповідальність за керування процесом діалогу

4 Відповідальність – усвідомлення важливості якісного виконання своїх посадових обов’язків з дотриманням строків та встановлених процедур;

– усвідомлення рівня відповідальності під час підготовки і прийняття рішень, готовність нести відповідальність за можливі наслідки реалізації таких рішень;

– здатність брати на себе зобов’язання, чітко їх дотримуватися і виконувати

 

Професійні знання

 

Вимога Компоненти вимоги
1 Знання законодавства Знання:

Конституції України;

Закону України “Про державну службу”;

Закону України “Про запобігання корупції” та іншого законодавства

2 Знання законодавства у сфері, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції Знання:

Закону України “Про загальнообов’язкове пенсійне страхування”;

Закону України “Про доступ до публічної інформації”;

Закону України “Про очищення влади”;

Закону України “Про захист персональних даних”;

Закону України “Про звернення громадян”;

Закону України “Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби та деяких інших осіб”;

Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 25.11.2005 № 22-1 (зі змінами);

Закону України “Про прокуратуру”;

Закону України “Про судоустрій і статус суддів”;

Закону України “Про службу в органах місцевого самоврядування”;

Закону України “Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби та деяких інших осіб”;

Закону України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”;

Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”;

Закону України “Про пенсії за особливі заслуги перед Україною”;

Кодексу законів про працю України;

Положення про головні управління Пенсійного фонду України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 22 грудня 2014 року № 28-2, зі змінами зареєстроване в Міністерстві юстиції України 15 січня 2015 року за № 40/26485

 

background Layer 1