Пропустити навігацію

Робота із зверненнями громадян протягом І півріччя 2023 року

     Протягом І півріччя 2023 року до Головного управління письмово та усно звернулися 17137 громадян (І півріччя 2022 року – 10263), з них письмово – 9447 громадян (І півріччя 2022 року – 3356).
     За допомогою вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України звернулися 893 громадянина (І півріччя 2022 року – 713).
    Кількість звернень, що надійшли до Головного управління з вищих органів влади та організацій, збільшилася з 65 до 265, що становить 2,8% від загальної кількості письмових звернень.
     З державної установи “Урядовий контактний центр” від жителів області надійшло 1133 звернення (І півріччя 2022 року – 284).
     Кількість повторних звернень – 6 (І півріччя 2022 року – 2 звернення).
    Суттєве збільшення письмових звернень, звернень через вебпортал ПФУ та з “Урядового контактного центру” пояснюється масовими зверненнями пенсіонерів силових структур щодо збільшення розміру пенсії та делегуванням Пенсійному фонду України функцій з призначення та виплати житлових субсидій, пільг на оплату житлово-комунальних послуг, надання послуг із соціального страхування.
     За звітний період на особистому прийомі керівництвом Головного управління та керівниками структурних підрозділів прийнято 5664 громадянина (І півріччя 2022 року – 5910), з них на виїзних прийомах прийнято 1888 громадян (І півріччя 2022 року – 1415). Переважна більшість питань, порушених громадянами на особистих прийомах, розглядалася та вирішувалася безпосередньо під час прийому.
     У кожному сервісному центрі працюють за визначеним графіком “гарячі” телефонні лінії, номери телефонів “гарячих” ліній оприлюднено у місцевій пресі, в ефірі радіо/телебачення, на вебресурсах Головного управління (“Фейсбук”, “Телеграм”), на сайтах обласної та районних державних адміністрацій, районних рад та територіальних громад області.
     На “гарячу” телефонну лінію за звітний період за консультацією звернулися 19932 громадянина (І півріччя 2022 року – 27274).
     У відділах обслуговування громадян (сервісних центрах) Головного управління прийнято понад 192 тис. осіб, яким було надано консультації та роз’яснення (І півріччя 2022 року – 129 тис.)
     Порушень термінів розгляду звернень громадян не зафіксовано.

 

 

Наказ від 28.07.2023 №760

Про стан виконання Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 № 109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Чернігівській області за І півріччя 2023 року.

background Layer 1